۰
در ایام‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد

اجرای ۲۲۰ برنامه و افتتاح ۱۴ پروژه ورزشی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: در ایام‌الله دهه فجر ۲۲۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به همت ورزش و جوانان در سطح استان اجرا می‌شود و ۱۴ پروژه ورزشی نیز در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد.
اجرای ۲۲۰ برنامه و افتتاح ۱۴ پروژه ورزشی در سیستان و بلوچستان
 به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حسین ثوری اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر 220 برنامه فرهنگی و ورزشی به همت ورزش و جوانان در سطح استان اجرا می‌شود و  14 پروژه ورزشی نیز در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: رژه موتورسواران استان در شهرستان زاهدان، حضور ورزشکاران در نماز جمعه و برگزاری انواع مسابقات ورزشی در 19 شهرستان سطح استان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در ایام‌الله دهه فجر در سیستان و بلوچستان است.
وی افزود: همچنین برای نخستین بار در استان "جشنواره استعدادیابی ورزشی" در ایام‌الله دهه فجر و با همکاری آموزش و پرورش در 5 رشته ورزشی کبدی، تیراندازی، بدمینتون، دو و میدانی و اتومبیل‌رانی در مدارس مختلف سطح استان برگزار می‌شود تا 50 هزار دانش‌آموز مستعد در این رشته‌ها شناسایی شوند و تحت آموزش قرار گیرند.
وی بیان کرد: پروژه‌هایی که در ایام‌الله دهه فجر در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد شامل یک سرسرای ورزشی و 13 چمن مصنوعی است که برای احداث آنها اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال هزینه شده است.
ثوری با اشاره به مشارکت مردمی در اجرای پروژه‌های ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: 13 چمن مصنوعی که در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد با مشارکت 21 میلیارد و 500 میلیون ریالی مردم استان احداث شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همچنین تجهیزات ورزشی مختلف به ارزش حدود یک میلیارد ریال برای 25 خانه ورزش روستایی شهرستان‌های مختلف استان تهیه شده که در ایام‌الله دهه فجر توسط 13 دستگاه کامیون به این مناطق ارسال می‌شود.
انتهای پیام/تسنیم
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 436075
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *