۰
در پاسخ به تهدیدات تو خالی آمریکا؛

شهرستان خاش بر عليه ياوه گويي"ترامپ" خروشيد/ مردم هميشه درصحنه خاش يك صدا شعار "مرگ بر آمريكا" سردادند

مردم بيدار، آگاه، با بصيرت و هميشه درصحنه بخش هاي مركزي، نوك آباد و ايرندگان شهرستان خاش امروز به خيابان ها آمدند و ضمن لبيك به فرمايشات گوهربار رهبر معظم انقلاب، پاسخ ياوه گويي ها و سخنان سخيف ترامپ رييس جمهور آمريكا را كوبنده و محكم دادند.
شهرستان خاش بر عليه ياوه گويي"ترامپ" خروشيد/ مردم هميشه درصحنه خاش يك صدا شعار "مرگ بر آمريكا" سردادند
به گزارش تفتان ما، امروز مردم شهيدپرور شهرستان خاش در سي و هشتمين بهار آزادي اين شهرستان در خيابان ها حضور پيدا كردند و شعارهاي ضد استكباري مرگ بر آمريكا و الله اكبر سر دادند تا يكبار ديگر به جهانيان ثابت كنند كه ملت ايران همواره با اطاعت از ولي امر مسلمين در راه استكبار ستيزي محكم تر از قبل گام بر مي دارند.
 
تمامي گروه هاي اجتماعي اعم از دانشجويان، بازاريان، كسبه، فرهنگيان، روحانيون و غيره در راهپيمايي عظيم و مردمي 22 بهمن شهرستان خاش حضور پيدا كرده بودند و زنان و مردان انقلابي خردسالان خود را نيز با خود همراه داشتند تا به آن ها مشق و درس عشق خميني(ره) را بياموزند.
 
في الواقع سرماي سوزناك زمستان نيز مانع از حضور اين مردم بيدار نشده بود و شهروندان خشاي با در دست داشتن پرچم هاي سه رنگ جمهوري اسلامي ايران مانند رودي خروشخان خود را به خيابان امام خميني(ره) رساندند تا دنيا را مبهوت پايداري، صلابت، ايستادگي و لايتمداري خود كنند.
 

 
فرياد و نداي بلند مرگ بر آمريكا و مرگ بر صهيونيست غاصب شهروندان آگاه و هوشيار خاشي طنين انداز شد و موجي از نفرت، خشم و انزجار از ظلم و ستم بيدادگران را روانه دشمنان كردند.
 
مسئولان به ویژه جامعه روحانیت شهرستان خاش در این راهپیمایی حضوری پرشور داشتند و در مسیرهای راهپیمایی دوشادوش مردم همانند روزهای نخستین انقلاب اسلامی در راهپیمایی شرکت کرده‌اند.
 

 
همچنین در این راهپیمایی دانش‌آموزان، دانشجویان، کارکنان دستگاه های دولتی و خصوصی، تشکل‌ها، احزاب و گروه‌های مردمی، سیاسی، فرهنگی، ورزشکاران، اقشار و اصناف مختلف حضور داشتند.
 
* حضور دشمن شكن و پرصلابت مردم توطئه ها و ترفندهاي شوم دشمنان را خنثي كرده است
رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش نيز در اين مراسم، با بيان اينكه راهپيمايي امروز جواب محكم و دندان شكني به ياوه گويي هاي قدرت استكباري داد، اظهار كرد: حضور دشمن شكن و پرصلابت مردم در صحنه بوده كه توطئه ها و ترفندهاي شوم دشمنان را خنثي كرده است.
 
حجت الاسلام اكبر نيري بيان كرد: حضور پرشكوه و گسترده مردم خاش در اين راهپيمايي نشان از اين دارد كه ملت خود بر سرنوشت حاكم هستند و قوت نظام نيز با راهپيمايي هاي امروز مردم براي مقامات آمريكايي نمايان شد.
 

 
وي تصريح كرد: حضور مردم در راهپيمايي امروز نشان از اين دارد كه مردم و ميليون ها انسان به خيابان ها آمدند تا با آرمان هاي والاي شهداء و امام شهداء تجديد بيعت و وفاداري خود را اعلام كنند.
 
* مردم ايران با حضور در راهپيمايي، وفاداري خود را به نظام و رهبري به اثبات رساندند
فرماندار خاش نيز در ادامه اين مراسم، گفت: مردم شهرستان خاش امروز با حضور پرشكوه و گسترده خود در راهپيمايي ثابت كردند كه ما از اين نظام حمايت مي كنيم و در مسير نظام حاضريم خون دهيم و حامي اين نظام الهي و رهبري عزيز هستيم.
 
محمداكبر چاكرزهي بيان كرد: ياوه گويي هاي رييس جمهور آمريكا كمترين خللي را در اراده ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي و حركت توفنده آن ها ايجاد نمي كند و انقلاب ما يك انقلابي جهاني است.
 
وي خاطرنشان كرد: جوانان عصر امروز قلبشان براي انقلاب و رهبري مي تپد و طبق فرمايش رهبري جوانان امروز از جوانان زمان انقلاب پاي كار تر هستند.
 

 
چاكرزهي اظهار كرد: اين حضور بي بديل و گسترده مردم شهرستان خاش مشت محكمي بر دهان ياوه گويان استكبار جهاني ميزند و درس بزرگي به مستكبران مي دهد تا بدانند مردم بعد از سالها هنوز نسبت  به نظام و انقلاب وفادار هستند و تا خون در رگ دارند يار و ياور رهبري هستند.
 
گفتني است؛ نظیر این مراسم در بخشهای ایرندگان و نوک آباد خاش نیز برگزار شد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 436436
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *