۰

دبستان تخریبی و نا ایمن وحدت در محله قلندرزهی های خاش نیازمند توجه مسئولان و خیران/ نگاه نا مهربان دولت به حاشیه و محله بسیار قدیمی شهر خاش/ بی مهری ادارات کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس به مطالبات مردم برای ساخت و تجهیز این مکان قدیمی آموزشی

بی مهری های مسئولان در دولت تدبیر و امید و عدم توجه مدیران ادارات کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان به مطالبات مردم برای ساخت و تجهیز مدرسه سبب گلایه مندی مردم شده و به شدت در انتظار یاری رساندن خیران هستند.
دبستان تخریبی و نا ایمن وحدت در محله قلندرزهی های خاش نیازمند توجه مسئولان و خیران/ نگاه نا مهربان دولت به حاشیه و محله بسیار قدیمی شهر خاش/ بی مهری ادارات کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس به مطالبات مردم برای ساخت و تجهیز این مکان قدیمی آموزشی
به گزارش خبرنگار تفتان ما، تاکنون مردم این منطقه حاشیه ای و محروم از خدمات دولت در خاش مراجعات و پیگیری های زیادی برای رفع مشکلات آموزشی و کیفیت بخشیدن به آموزشها داشته اند اما تلاشهای آنان بی اثر مانده و متاسفانه مسئولان نوسازی مدارس و برخی از دولتمردان با اطلاع از مشکلات موجود هنوز نسبت به دردهای مردم بی تفاوت می باشند.

آنطور که مردم گزارش می دهند مسئولان پاسخ پیام های تلفنی و نیز درخواستهای رسیدگی به مشکلات در فضای مجازی را هم نداده اند.

دبستان بسیار قدیمی و دارای عمر بالای 40 سال و به شدت تخریبی وحدت واقع در سراهی محله قلندرزهی های شهرستان خاش سیستان و بلوچستان به حمایتهای ویژه مسئولان در دولت و خیران نیازمند است.
این مدرسه با قدمت بالا که از لحاظ ساختمانی و تجهیزات آموزشی و سرویس‌های بهداشتی و آبخوری وضعیت بسیار نا مطلوبی دارد متاسفانه مورد بی مهری و بی توجهی مسئولان در آموزش و پرورش قرار گرفته است.
این مکان آموزشی فرسوده و قدیمی که هم اینک پذیرای افزون بر 700 دانش آموزش محله‌های قلندرزهی و ولی آباد خاش بوده از لحاظ فضا دارای شرایطی بسیار نا ایمن بوده که هر لحظه انتظار می رود آوار آن بر سر فرزندان مردم فرو بریزند.
خانواده‌ها با ترس از دست رفتن جان فرزندان در این محیط آموزشی مباحث تحصیلی آنها را دنبال می کنند و تاکنون پیگیری‌های مردمی برای حل مشکلات این واحد آموزشی نتیجه نداده است.
این مدرسه بسیار قدیمی از داشتن امکانات آموزشی و کمک آموزشی و نیز در اختیار داشتن چاپگر و غیره در فقر کامل به سر می برد.
خانواده های ساکن در محله قلندرزهی های خاش از مسئولان و خیران کشوری، استانی و محلی خاش تقاضا دارند برای رفع مشکلات این مدرسه قدیمی مشارکت و مساعدت داشته باشند.
بسیاری از معلمان و مدیران و کارکنان دولت از طریق فراگیری علم در همین مدرسه صاحب شغل شده و مشغول به انجام خدمت در جامعه هستند.
تصاویر تفتان ما، گویای وجود انبوه مشکلات در این واحد آموزشی بسیار قدیمی و با شرایط تخریبی است.   انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب: 437298
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *