۰
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم خاش:

تحریم‌های جدید هواپیمایی نشان از درماندگی آمریکا در مقابل ایران است/ وزارت خارجه تاکنون اقدام موثر و قاطعانه ای در برابر تحریم های آمریکا انجام نداده است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم شهرستان خاش گفت: تحریم‌های جدید هواپیمایی نشان از درماندگی آمریکا در مقابل ایران است و آمریکا با وضع تحریم‌های جدید پیمان‌شکنی و بداخلاقی خود را اثبات می کند.
تحریم‌های جدید هواپیمایی نشان از درماندگی آمریکا در مقابل ایران است/ وزارت خارجه تاکنون اقدام موثر و قاطعانه ای در برابر تحریم های آمریکا انجام نداده است
علی کرد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به تحریم های هواپیمایی جدید آمریکا، اظهار کرد: طبق فرمایشات و رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی وضع هرگونه تحریم به معنای نقض صریح برجام است و لذا تحریم های جددید هواپیمایی و سایر تحریم ها برجام را نقض کرده است.
 
وی با بیان اینکه استکبار جهانی پس از تصویب برجام همواره به بهانه های پوچ و واهی به دنبال تحریم های سنگین است، تصریح کرد: باید تحریم های هواپیمایی جدید به طور جدی مورد پیگیری و بررسی مسئولان ایران اسلامی قرار بگیرد و وزارت خارجه باید پاسخ محکم و جدی به این تحریم ها بدهد و در مقابل بدعهدی های برجامی ایستادگی و مقاومت کنند و از خود واکنش نشان دهند.
 
کرد ادامه داد: مسئولان کشور باید با تکیه بر گفتمان منطقی اسلامی و همواره حافظ عزت و هویت ملی باشند و نگاه خود را به تولیدات و پتانسیل های داخلی متوجه کنند تا بتوانند به خوبی این تحریم ها و تمدیدهای برجامی را پشت سر بگذاریم و دشمنان را ناامید و مایوس کنیم.
 
وی با بیان اینکه استکبار جهانی و ایادی آنان به دلیل ترس از اقتدار و عظمت مردم ایران اسلامی همواره به دنبال تمدید تحریم ها هستند، افزود: کشور ایران اسلامی بسیار قدرتمند و توانمنداست و این مسائل و تهدیدهای دشمنان از این اقتدار و قدرت کم نکرده بلکه بر عظمت ایران اسلامی افزوده است و این امر باعث عصابنیت استکبار شده و آنها تحریم های فلج کننده جدیدی را در جهت افزایش فشارها بر کشور ایران تعیین کرده اند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا با تحریم های جدید هواپیمایی نشان داد که به تعهدات خود پایبند نیست، خاطرنشان کرد: تحریم های جدید آمریکا در حقیقت تیر خلاص به برجام در مقابل طرف غربی و در تضاد با شروط نه گانه رهبر انقلاب زد و طبق آیات قرآن کریم و منویات رهبر انقلاب، آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست و ملت ایران اسلامی کاملاً به این مسئله آگاه هستند.
 
وی با بیان اینکه مسئولان باید در خصوص عدم پایبندی آمریکا به تعهدات به فرمایشات رهبر انقلاب توجه کنند، اذعان کرد: رفع تحریم‌ها از مفاد برجام بود اما در حال حاضر همه چیز برعکس شده و هر روز بر تحریم‌ها افزون‌تر می‌شود.
 
نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت هواپیمایی ما همچنان سرپا مانده و به توسعه و رشد خود ادامه داده است، اظهار کرد: تحریم های ۲ شرکت و ۷ فرد حقیقی ایرانی توسط آمریکا نقض صریح برجام است و بهانه جویی های پوچ و واهی این کشور در مورد فعالیت های موشکی ایران و مسئله حقوق بشر  و سایر بهانه ها، نشان دهنده کینه دیرینه امریکا علیه ایران اسلامی است.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 441349
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *