۰

استاندار منتخب باید در انتخاب مدیران، شایسته سالاری و توانمندی افراد را مدنظر قرار دهد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: استاندار منتخب باید در انتخاب مدیران، شایسته سالاری و توانمندی افراد را مدنظر قرار دهد و تحت فشار جریانات سیاسی یا افراد بی مسئولیت که دنبال سهم خواهی هستند، قرار نگیرد.
استاندار منتخب باید در انتخاب مدیران، شایسته سالاری و توانمندی افراد را مدنظر قرار دهد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،با توجه به مشکلات عدیده و تلنبار شده از قبیل  غول بیکاری جوانان، مشکلات اقتصادی و فقر مردم ،رکود بازار و مشکلات تجار و بازرگانان، اعتیاد جوانان، بزهکاریها و سایر مشکلات مردم استان؛ انتظار این است که دولت محترم، استانداری برای استان انتخاب نماید که وام دار مردم ، انقلاب و نظام باشد و شناخت جامع و کامل از مشکلات استان داشته باشد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: استانداری آگاه ، توانمند با روحیه انقلابی و جهادی و اهل تعامل که بتواند مشکلات مردم استان را حل نماید و کارو تلاش شبانه روزی و جهادی را سر لوحه کار قرار دهد.
این مسؤول ادامه داد: استانداری که بداند با پشت میز نشستن و درهای بسته و سخنرانی و وعده به آینده و بدگویی از گذشتگان مشکل حل نخواهد شد بلکه باید خود و همکارانش آستین ها را بالا زده و بطور جد برای خدمت به مردم شریف این استان خدمت کنند نه اینکه با عکسهای یادگاری و تبلیغات بی اثر و سخنرانی های تکراری زمان را از دست بدهند.
وی گفت: استاندار نماینده اول دولت در استان است و باید استاندار همه مردم استان باشد بلاخص محرومین ومستضفین و اقشار کم در آمد همچون امام راحل امت که فرمود یک تار موی کوخ نشینان را به تمام کاخ نشینان نمی دهم و مقام معظم رهبری هم موکدا تاکید بر حل مشکلات مردم محروم و مستضعف را دارند.
طاهری بیان کرد: ضرورت دارد استاندار منتخب با همه احزاب ،گروه‌ها و شخصیتهای استان تعامل داشته باشد و خودش را از یک جریان خاص و یا وابسته به افرادی خاص نداند که اگر این سیاست را پیش گرفت مطمئنا در این استان موفق نخواهد بود.
وی افزود: استاندار باید در انتخاب مدیران، شایسته سالاری و توانمندی افراد را مد نظر قرار دهد نه اینکه تحت فشار جریانات سیاسی  یا افراد بی مسئول که دنبال سهم خواهی می‌باشند قرار نگیرد.
وی گفت: لذا بر همه لازم است که  به استاندار جهت پیشرفت و آبادانی استان یاری رسانند مگر اینکه ایشان تمایلی به این همکاری نداشته باشد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: سیاست حزب موتلفه اسلامی استان برای همه دولت ها که در خط انقلاب و رهبری و نظام حرکت می‌کنند چه اصولگرا چه اصلاح طلب حمایت همه جانبه، نقد صادقانه و رصد هوشمندانه است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 441993
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *