۰
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش:

حضور مردم نشان‌دهندهٔ قدرت ملی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش گفت: اگر حضور مردم کم‌رنگ باشد دشمن راه را برای ایجاد مداخله و تفرقه‌افکنی باز خواهد دید.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی مصون ساز سرنوشت ملت و کشور است و مردم با حضور خود پشتیبانی از نظام و انقلاب را به عرصهٔ دید جهانیان می‌رسانند و دست‌های توطئه گر کوتاه‌تر از همیشه در اجرایی ماندن نقشه‌های خود خواهند ماند.

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش افزود: همه باید در انتخابات شرکت کنند چرا که این حضور نشان‌دهندهٔ اتحادوانسجام مردم خواهد بود و انتخاب فردی اصلح،متعهد،متخصص،دلسوز و خدمتگزار مردم می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه امروز را حل کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیبک اظهار کرد: انتخابات هم مظهر خداباوری و هم مظهر مردم‌باوری و هم مظهر خودباوری است و همهٔ مردم باید در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند چرا که علاج بسیاری از دردهای کشور و مشکلات مردم انتخاب درست و شایسته است.

وی بیان کرد: در این برهه از زمان که جمهوری اسلامی در معرض انواع تهاجمات فکری و فرهنگی است حضور گسترده مردم می‌تواند باعث شود که بیگانگان هرگز نتوانند در سرنوشت کشور ما تأثیرگذار باشند چرا که حضور مردم باعث حفظ اقتدار نظام و کشور خواهد شد.

وی با اشاره به حفظ وحدت و اتحاد گفت: با شرکت در انتخابات می‌توانیم سبب ایجاد اتحاد و امنیت ملی شویم چرا که حضور مردم می‌تواند باعث وحدت و همدلی و نشاط در جامعه شود.

این مقام مسئول ادامه داد: انتخاب توسط مردم فرصتی مناسب است تا در سرنوشت کشور خود سهیم شویم و به‌گونه‌ای عمل کنیم که جامعه به رشد و تعالی برسد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیبک اذعان کرد: نظام ما متکی به ایمان، علایق و عواطف مردم است و این بزرگ‌ترین رمز موفقیت نظام در چهل و اندی سال گذشته است چرا که خود مردم تعیین‌کننده و انتخاب‌کننده بوده‌اند.

وی در پایان شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی دانست و افزود: به‌پاس خون شهیدان و خط بطلان کشیدن به تمام نیرنگ‌های دشمنان حضوری پررنگ از خود به نمایش خواهیم گذاشت تا دشمنان هیچ فرصتی برای سوء استفاده به دست نیاورند.

انتهای خبر/
 
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۴
کد مطلب: 453795
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *