۰

شرکت در انتخابات نماد مشارکت سیاسی و تحقق مردم‌سالاری است

معاون اجتماعی و پیش‌گیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: امسال که مقام معظم رهبری سال را سال (دولت و ملت، همدلی و همزبانی) نام‌گذاری کرده، شرکت مردم در پای صندوق‌های رای مصداق بارز همدلی دولت و ملت خواهد بود.
شرکت در انتخابات نماد مشارکت سیاسی و تحقق مردم‌سالاری است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمدعلی حمیدیان ظهر امروز در یازدهمین نشست تخصصی ستاد پیش‌گیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان ضمن تشریح فضای تبلیغاتی انتخابات در سطح استان اظهار داشت: خوشبختانه جرایم، تخلفات و تاثیرگذاری در حوزه تبلیغات رخ نداده و برابر ضوابط و قوانین مربوطه بیش از 20 بنر تبلیغاتی غیرمجاز نیز از سطح شهر جمع‌آوری شده است.
حمیدیان با تبیین اهمیت و ضرورت انتخابات مجلس گفت: امسال که مقام معظم رهبری، آن را سال (دولت و ملت، همدلی و همزبانی) نام‌گذاری کرده است، قطعاً شرکت مردم در پای صندوق‌های رای مصداق بارز همدلی دولت و ملت خواهد بود.
وی شرکت مردم در انتخابات را یکی از سطوح و عرصه‌های مهم مشارکت سیاسی عنوان کرد و افزود: شرکت در انتخابات عام‌ترین یا سهل‌ترین و کم‌هزینه‌ترین نوع مشارکت سیاسی است و یکی از معیارهای مناسب برای کشف میزان مشارکت مردم ولو به شکل آماری است.
معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در امور اجتماعی و پیش‌گیری از وقوع جرم با تاکید بر رصد دقیق مصادیق جرایم و تخلفات انتخاباتی تا برگزاری انتخابات گفت: با ظرفیت مناسبی که در مجموعه شهر زاهدان در خصوص تبلیغات محیطی فراهم شده، بروز تخلفات انتخاباتی از نامزدها و طرفداران آنها قابل توجیه نیست و این امر در نشست توجیهی که در هفته گذشته با نامزدهای نهایی و احراز صلاحیت شده حوزه انتخابی زاهدان برگزار شد نیز به صورت مشروح عنوان شده است.
حمیدیان با ترسیم ابعاد قانون‌مداری در فضای انتخابات ابراز امیدواری کرد: انتخابات پیش‌رو نیز همچون انتخابات برگزار شده قبلی صرف‌نظر از نتیجه آن در کمال امنیت و آرامش و در یک محیط کاملاً قانون‌مند برگزار خواهد شد و بار دیگر بلوغ سیاسی مردم ایران اسلامی را به تمامی بدخواهان ایران اسلامی گوش‌زد می‌کند.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 427402
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *