۰

بهره‎برداری از پل سرباز نیازمند 155 میلیارد ریال اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: برای احداث پل بزرگ سرباز تاکنون 58 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و اسناد خزانه اسلامی هزینه شده و برای تکمیل و بهره‎برداری این پروژه 155 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
بهره‎برداری از پل سرباز نیازمند 155 میلیارد ریال اعتبار
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، ایوب کرد امروز در ایرانشهر اظهار داشت: با وجود کمبود اعتبار پروژه و به لحاظ توان مالی و اجرایی پیمانکار عملیات احداث پل بزرگ سرباز هم‎اکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 
مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر افزود: با پیش‌بینی تخریب پل قدیمی با مصالح قدیمی که 40 سال پیش ساخته شده، در مجاورت آن پروژه احداث پل بزرگ با 11 دهانه 22 متری با پایه شمعی و تیرودال بتنی، هم‎اکنون نصب شاه تیرهای این پروژه اجرا شده است.
این مسئول گفت: برای احداث پل بزرگ سرباز تاکنون 58 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و اسناد خزانه اسلامی هزینه شده و برای تکمیل و بهره‎برداری این پروژه 155 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: تا قبل از این به دلیل اینکه طرفین پل در ادعای تملک اراضی اهالی منطقه بود، از ساخت دو طرف پل توسط مردم جلوگیری به عمل می‌آمد که با اعزام چند گروه کارشناسی برای بررسی دقیق مسئله پرونده معارضین تامین اعتبار و پرداخت خسارت شده است.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 422395
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *