۰

دولت نیجریه به جای مسلمان‌کشی ‌با گروه تکفیری بوکوحرام مبارزه کند‌

امام جمعه زاهدان گفت: دولت نیجریه به جای مسلمان‌کشی و کشتار شیعیان بی‌گناه با گروه تکفیری بوکوحرام مبارزه کند.
دولت نیجریه به جای مسلمان‌کشی ‌با گروه تکفیری بوکوحرام مبارزه کند‌
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی‌ امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: ‌امروز حوزه در کنار دانشگاه، نقش حکم‌شناسی و دانشگاه در کنار حوزه نقش موضوع‌شناسی خود را در جامعه اسلامی ایفا می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هفته وحدت فرصت مناسبی برای نشان دادن اتحاد و همدلی مسلمان است افزود: هدف دشمن در جامعه اسلامی ایجاد اختلاف بین قومیت‌ها، مذاهب و کانون‌های علمی است تا از این اختلاف برای رسیدن به منافع خویش بهره‌برداری کنند.
وی ادامه داد: مسلمانان آگاه هستند که دلیل ایجاد تنوع توسط خداوند متعال در آفرینش انسان و تفاوت‌ها در رنگ، نژاد، دین و مذهب، کسب معرفت بیشتر است و در نظام دینی امتیاز از آن انسان‌های باتقواست.
سلیمانی با بیان اینکه وحدت مسئله‌ای است که از صدر اسلام تاکنون بر آن تاکید فراوان شده ‌گفت: مسلمانان باید نسبت به خطرات تفرقه و اختلاف در بین خود هوشیار باشند و فریب دشمنان را نخورند.
وی گفت: وحدت بین شیعه و سنی تنها نباید منوط به هفته وحدت باشد بلکه باید مسلمانان در همه ایام وحدت و انسجام خود را در برابر دشمنان حفظ کنند.
امام جمعه زاهدان با اشاره به کشتار شیعیان توسط ارتش نیجریه گفت: دنیای غرب با تمام قدرت تلاش دارد تا مسلمانان را به جان هم بیندازد.
سلیمانی خواستار برخورد عاملان این حادثه غم‌بار شد و افزود: دولت نیجریه به جای مسلمان‌کشی و کشتار شیعیان بی‌گناه با گروه تکفیری بوکوحرام مبارزه کند.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 422551
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *