۰

اجلاس اتحادیه اقیانوس هند در چابهار یک رویداد بی‌بدیل است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری اجلاس اتحادیه اقیانوس هند در چابهار یک رویداد بی‌بدیل برای اوج گرفتن و فرصت طلایی برای توسعه استان است.
اجلاس اتحادیه اقیانوس هند در چابهار یک رویداد بی‌بدیل است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، علی اوسط هاشمی صبح امروز در چهارمین جلسه چگونگی برگزاری اجلاس اتحادیه روسای کشورهای حاشیه اقیانوس هند در چابهار، اظهار کرد: هم‌اکنون اولویت اصلی و مهم ما در استان برگزاری هرچه بهتر اجلاس و ایجاد تحول در سیستان و بلوچستان به نفع مردم و منطقه است.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری اجلاس اتحادیه اقیانوس هند در چابهار یک رویداد بی‌بدیل برای اوج گرفتن و فرصت طلایی برای توسعه استان است.
این مسئول ادامه داد: همانطور که نگاه مجامع بین‌المللی نسبت به ایران شکسته شد و ایران همه نگاه‌ها را معطوف به خود کرد، این اجلاس باعث خواهد شد که دیدگاه‌ها نسبت به سیستان و بلوچستان نیز تغییر کند.
وی از برگزاری اجلاس روسای مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشورهای حاشیه اقیانوس هند با حضور 21 عضو و هفت ناظر به میزبانی چابهار خبر داد.
حامدعلی مبارکی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار نیز در این جلسه اظهار کرد: با بهره‌گیری از دستاوردهای برگزاری نخستین اجلاس اتحادیه روسای کشورهای حاشیه اقیانوس هند در چابهار، امیدواریم گامی مثبت در راستای توانمند سازی و رشد استان در زمینه‎های اجتماعی و اقتصادی ایجاد کنند.
به گزارش فارس، چهارمین جلسه چگونگی برگزاری اجلاس اتحادیه روسای کشورهای حاشیه اقیانوس هند با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، جمعی از معاونین و نمایندگان کمیته‌های برگزاری، فرمانداران و مسئولان سازمانی چابهار برگزار شد.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب: 422552
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *