۰

برگزاری ششمین همایش خورشید ولایت در دانشگاه ولایت

ششمین همایش خورشید ولایت با حضور حجت‌الاسلام محمدکاظم راشد یزدی استاد حوزه و دانشگاه در دانشگاه ولایت این شهرستان برگزار شد.
برگزاری ششمین همایش خورشید ولایت در دانشگاه ولایت
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، صبح امروز ششمین همایش خورشید ولایت به مناسبت سالروز تبعید مقام معظم رهبری در سال 56 به ایرانشهر با حضور حجت‌الاسلام محمدکاظم راشد یزدی، مسئولان و جمعی از مردم ولایتمدار منطقه در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمدکاظم راشد یزدی در این همایش اظهار کرد: هر شخصی خدمتگذاری به مردم را سرلوحه قرار دهد در نزد آنها آقا و عزیز می‌شود.
این استاد حوزه و دانشگاه افزود: مقام معظم رهبری مدتی که در ایرانشهر زندگی می‌کردند در قلب مردم این منطقه قرار داشتند.
وی ادامه داد: امام راحل و مقام معظم رهبری از جنس مردم و با مردم و برای مردم هستند و در قلب مردم هستند مانند پیامبر (ص) که حبیب خدا و محبوب مردم است.
حجت‌الاسلام راشد یزدی بیان کرد: مهربانی که آقا از مردم اینجا دیدند هرگز فراموش نخواهند کرد، رعایت ادب و احترام توسط مردم ایرانشهر نسبت به مقام معظم رهبری در خور شان ایشان بود.
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: رحم‌دلی‌ها و توجه به مردم بلوچستان توسط مقام معظم رهبری زبانزد بود که سبب شده در دل مردم جای داشته باشد.
وی افزود: هیچ تشکیلاتی نمی‌تواند به قدر رهبری مقتدرانه مردم را گردهم جمع کند، در جمع خیر و برکت است که به کوری چشم دشمنان ملت ایران ما امروز از این نعمت رهبری برخوردار هستیم.
حجت‌الاسلام راشد یزدی بیان کرد: امیدواریم همیشه در مسیر ولایت قرار داشته و همچنان پشتیبان و دوستدار مقام معظم رهبری باشیم.
فرماندار ایرانشهر نیز در این مراسم اظهار کرد: رژیم ستم‌شاهی در 28 آذر سال 56 مقام معظم رهبری را به خیال باطل خود به شهرستان ایرانشهر که یکی از مناطق محروم کشور بود تبعید کرد، اما با استقبال گرم مردم منطقه اعم از شیعه و سنی و میزبانی و همراهی آنان از مقام معظم رهبری روبه‌رو شد.
نبی‌بخش داوودی افزود: رهبر انقلاب بارها اعلام داشتند که من بهترین دوران زندگی خود را در بین مردم سیستان و بلوچستان به ویژه مردم ایرانشهر سپری کرده‌ام.
داودی تصریح کرد: حضور پر برکت رهبر انقلاب در دوران ستمشاهی در ایرانشهر خیرات و برکات زیادی برای مردم منطقه داشته است.
وی ادامه داد: در سال 56 بر اثر سیلی که وارد شهر ایرانشهر شد، خسارت‌های زیادی به مردم وارد شد که مقام معظم رهبری با اعلام بسیج همگانی کمک‎های زیادی از استان‎های دیگر کشور، وارد ایرانشهر کرد به طوریکه خاطره‌ آن برای مردم هنوز زنده است.
گفتنی است، بیت مقام معظم رهبری نیز در ایرانشهر به عنوان یکی از مکان‌های فرهنگی و گردشگری همه ساله میزبان تعداد زیادی از هموطنان است.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 422651
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *