۰

۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲۰۰ طرح خود اشتغالی در ایرانشهر اجرا می‌شود

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر گفت: تا پایان امسال با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال ، ۲۰۰ طرح خود اشتغالی در ایرانشهر اجرا می‌شود.
 ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲۰۰ طرح خود اشتغالی در ایرانشهر اجرا می‌شود
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمدعلی تراقویی از ایرانشهر، اظهار داشت: تا پایان امسال با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد، 200 طرح خوداشتغالی از سوی این نهاد در ایرانشهر اجرا می‌شود، بطوریکه زمینه اشتغال 700 نفر فراهم می‌شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر افزود: تلاش و پشت کار بانوی تحصیل کرده ایرانشهری به بار نشست، خانم کشاورز یکی از مددجویان تحت حمایت که فارق‌التحصیل رشته حسابداری است پس از 5 سال بیکاری با دریافت تسهیلات خود اشتغالی زمینه اشتغال خود و خانواده‌اش را فراهم کرده است.
وی گفت: خانم کشاورز با دریافت 100 میلیون ریال تسهیلات از کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر اقدام به راه ‌اندازی یک گارگاه صنایع دستی نمود، بطوریکه با خرید چرخ خیاطی و مواد اولیه مورد نیاز این روزها مشغول تولید لباس، کیف و هرگونه سفارش که مشتری بدهد در زمینه سوزن‌دوزی، آینه‌کاری، خیاطی، تیکه‌دوزی و دیگر صنایع دستی است.
تراقویی تصریح کرد: موفقیت خانم کشاورز در تولید صنایع دستی و درآمدی که از این محل دارند موجب تشویق بانوان دیگر شده است.
وی افزود: مشارکت زنان در فعالیتهای اقتصادی نه تنها سبب شناخت ظرفیتها و تواناییهای آنان می‌شود بلکه در توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه هم نقش کلیدی دارد.
انتهای پیام/ تسنیم
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 423720
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *