۰

سرپرست دانشگاه زابل معرفی شد

با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موسی بهلولی به عنوان سرپرست دانشگاه زابل معرفی شد.
سرپرست دانشگاه زابل معرفی شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، دقایقی پیش با حضور ضیاءهاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، موسی بهلولی به عنوان سرپرست دانشگاه زابل معرفی و از تلاش‌های محمود اوکاتی رئیس سابق دانشگاه زابل قدردانی شد.
امام جمعه زابل در این مراسم که در دانشگاه زابل برگزار شد، به تشریح ظرفیت‌های منطقه سیستان پرداخت و اظهار کرد: سیستان سرزمین شهامت، شجاعت، شهادت و اسطوره‌ها است.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا افزود: هر دو عزیزی که امروز تودیع و معارفه می‌شوند از سرمایه‌های منطقه هستند، هر دو از افتخارات منطقه هستند.
وی با بیان اینکه امیدواریم که از ظرفیت‌های این منطقه استفاده شود، ادامه داد:  از سرپرست جدید دانشگاه زابل انتظار داریم در راستای توسعه منطقه بیش از پیش فعالیت کنند.
امام جمعه زابل بیان کرد: امیدواریم در این ایام که ایام وحدت حوزه دانشگاه است شاهد باشیم که هر دو مرکز به وظایف خود عمل کنند و نتیجه تحقیقات، توسعه امکانات عملی و پژوهشی در زندگی مردم و در جامعه مشخص شود و صرفا تئوری و تشکیلاتی نباشد.
وی با تاکید براینکه داروی ضدسرطان در جهان توسط یک سیستانی مقیم آمریکا تولید شد گفت: در منطقه سیستان سرمایه‌های زیادی از این قبیل وجود دارد که امیدواریم به همت تلاش مسئولان شکوفا شوند.


انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 422914
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *