۰

نام‌نویسی 296 نفر در سیستان و بلوچستان / 23 نفر از داوطلبان زن هستند

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: 296 داوطلب در سیستان و بلوچستان برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند.
نام‌نویسی 296 نفر در سیستان و بلوچستان / 23 نفر از داوطلبان زن هستند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، بر‌اساس گزارش علی‌اصغر جمشید‌نژاد رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان، روز گذشته در مجموع 142 نفر در 6 حوزه سیستان و بلوچستان نام‌نویسی انجام داده‎اند.
امروز وضعیت ثبت‌نام داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه مختلف به شرح ذیل است:
در زاهدان 12 نفر برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند که سه نفر از آنها خانم هستند که شاخص‌ترین آنها سلطانعلی میراستاد، استاد دانشگاه است.
در زابل امروز 11 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زابل نام‌نویسی کردند که شاخص‌ترین آنها سید باقر حسینی نماینده فعلی مردم سیستان در مجلس، سعید افسری عضو سابق شورای شهر زابل و حسن سرگزی مدیرکل سابق میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان در دوران اصلاحات است.
در چابهار در مجموع 42 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 4 نفر از آنها امروز نام‌نویسی کرده‌اند و در میان آنها چهره شاخصی نبوده است.
*نام‌نویسی 296 نفر در سیستان و بلوچستان
جمشیدنژاد گفت: 296 داوطلب نامزدی در هفت روز گذشته برای شرکت در رقابت‎های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه این استان نام‌نویسی کردند.
رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان افزود: امروز 85 نفر با مراجعه حضوری به 6 حوزه انتخابیه برای شرکت در رقابت‎های دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند و در مجموع در هفت روز 296 نفر در شش حوزه سیستان و بلوچستان نام‌نویسی انجام داده‎اند که در مقایسه با دوره قبل 108 درصد رشد داشته است.
وی گفت: 23 نفر از این تعداد داوطلب نامزدی در شش حوزه انتخابیه استان زن بودند.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 423043
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *