۰

لزوم رد صلاحیت افرادی که ردپایی در فتنه‌ دارند

حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: فتنه و فتنگر خط قرمز ما است لذا در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از شورای نگهبان درخواست داریم اشخاص و افرادی که در فتنه ردپا داشته‌اند را رد صلاحیت کند.
لزوم رد صلاحیت افرادی که ردپایی در فتنه‌ دارند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت یوم‌الله 9 دی در بیانیه‌ای اعلام کرد: یوم‌الله 9 دی یک نقطه عطف در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ادامه ترفندهای مستکبرانه خود در انتخابات سال 88 با همراهی برخی از عناصر فریب خورده داخلی فتنه‌­ای به پا کردند که خیال باطلشان ارکان نظام را متزلزل کنند.
در این بیانیه آمده است: آنان‌ تصور نمی‌کردند که با ‌وجود موج بحران‌سازی علیه نظام و کشور همچون اعمال تحریم و غبارآلود کردن فضای سیاسی و اجتماعی جامعه‌، مردم ایران در اندک مدتی سره را از ناسره بازشناسند و انقلاب بصیرت برپا دارند و ثابت کنند که با گذشت بیش از ربع قرن همچنان تا پای جان به انقلاب و نظام و میهن خود وفا دارند.
این بیانیه می‌افزاید: حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت این واقعه عظیم و تاریخی در یوم الله نهم دی ماه، مواضع خود را به شرح ذیل اعلام می‌کنند:
1- بیعت و اطاعت محض از مقام معظم رهبری و قرار دادن فتنه به عنوان خط قرمز برای همه  یکی از اصول اساسی علاقه‌مندان به نظام است.
2- سران فتنه در داخل و خارج هنوز سودای فتنه‌گری دارند و می‌خواهند فتنه سال 88 را باز تولید کنند. پروژه رفع حصر گوشه‌ای از تلاش آنها را افشاء می‌کند. ملت عزیز به این مهم توجه داشته باشند.
3- مسأله حصر سران فتنه رأفت و عطوفت نظام اسلامی است که به منظور حفظ جان آنها و همچنین پیشگیری از ادامه فتنه‌انگیزی آنها صورت گرفته است، اگر چه در شرایط کنونی حصر بهترین راه موجود است، لیکن از قوه قضائیه و سایر نهادهای مسئول درخواست می‌شود تا به محض فراهم آمدن شرایط، نسبت به محاکمه سران فتنه، به دلیل محاربه با نظام اسلامی و سلب آسایش روانی و امنیت اجتماعی و ستاندن داد خانواده‌های شهدای 88 به دلیل فراهم آوردن زمینه قتل ده‌ها نفر توسط منافقین در اغتشاشات، اقدام کنند.
4 - انتخابات ریاست جمهوری 92 ضمن سیه‌روی کردن دروغگویانی که مدعی تقلب در انتخابات 88 بودند، نشان داد که نظام اسلامی رأی مردم را حق‌الناس دانسته و تک تک آرای مردم در انتخابات محترم و مورد تأیید همگان است.
دولت و رئیس جمهور بر آمده از رأی مردم حتی با اختلاف یک رأی، نماینده همه اقشار جامعه بوده و بر همگان واجب است تا با کمک به دولت، راه را برای بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور فراهم آورند لذا حامیان دولت باید ضمن حمایت از دولت، به توجیه خطاهای آن بر نیایند و منتقدان دولت نیز ضمن بیان منصفانه مواضع و انتقادات خود، راه سنگ اندازی در پیش نگیرند.
5- شرایط بین‌المللی و منطقه‌ای به گونه‎ای بسیار حساس در حال رقم زدن دنیای جدیدی است که می‌تواند برای آینده جهان اسلام و کشور ما نیز مهم و سرنوشت‌ساز باشد در چنین شرایطی بر همگان واجب است تا ضمن حفظ انسجام داخلی، از تنش‌های سیاسی‌ بیهوده که جز اتلاف انرژی نظام سودی نخواهند داشت دوری کرده و فضا را برای صدور انقلاب فراهم آورند.
6- حضور برخی فعالان فتنه 88 در مناصب دولتی، نقض روح اعتدال‌گرای دولت محترم است، کما اینکه سوابق عملکرد این عده که حتی برخی از آنها سوابق محکومیت نیز دارند نشان می‌دهد که نه تنها اعتقادی به گفتمان اعتدال ندارند، بلکه در صورت امکان افراطی‌ترین حرکات را آن‌هم در جهت خلاف منافع نظام و در راستای براندازی و ضربه زدن به جمهوری اسلامی و رأی مردم به نمایش خواهند گذاشت.
لذا به مسئولین محترم دولتی توصیه می‎شود تا ضمن عدم به کارگیری فتنه‌گرانی که عملکرد ناصوابشان در فتنه 88 در راستای تخریب نظام بوده، حتی با برائت بر حذر باشند چرا که این برائت تنها به منظور کسب مقام و منصب بوده و در صورت قرار گرفتن در مناصب حساس دولتی، بی‌شک در صورت بروز شرایط فتنه مجدد، از هیچ تلاشی برای تکرار حملات براندازانه به جمهوری اسلامی و استفاده از مسئولیت خود در این راستا ابایی نخواهند داشت.
بر نمایندگان محترم مجلس فرض است که با پایش حوزه‌های انتخابیه خود و روشنگری در میان مردم، فعالیت‌های فتنه‌گران 88 را رصد کرده و راه را بر نفوذ این خائنان به مناسب دولتی و احتمالاً تحرک برای حضور در مناسبی همچون نمایندگی مجلس ببندند.
7- فتنه و فتنه‌گر خط قرمز ما است لذا در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از شورای نگهبان درخواست دارد چون گذشته به رسالت خود عمل نموده و اشخاص و افرادی که در فتنه ردپا داشته‌اند را رد صلاحیت کرده تا خدای نکرده به انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد نشود.
8- در پایان مجدداً تأکید می‌کنیم که همیشه و در همه حال همچون گذشته تنها راه گشای امور کشور را منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‎ای دانسته و آحاد جامعه اعم از مردم، مسئولان قوا و ارکان مختلف نظام را به وحدت حول محور ولایت دعوت کرده و خود نیز با اتکا به خداوند بر این راه نورانی اعلام استواری می‌کنیم.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 423261
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *