۰

بیمارستان صحرایی شندل فردا مختص درمان دانش‌آموزان است

مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: بیمارستان صحرایی شندل هیرمند فردا را به درمان دانش‌آموزان بیمار منطقه اختصاص داده است.
بیمارستان صحرایی شندل فردا مختص درمان دانش‌آموزان است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، قاسم حسن‌زاده در زاهدان، گفت: طی چهار روز گذشته 255 هزار و 418 نفر در بیمارستان‌های صحرایی سپاه در سیستان و بلوچستان ویزیت شدند.
مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور افزود: 2 هزار و 709 عمل جراحی در مدت فوق در 10 بیمارستان صحرایی راه‌اندازی شده در سیستان و بلوچستان انجام شده است.
وی با بیان اینکه فقط در چهارمین روز 80 هزار و 563 نفر ویزیت رایگان شده‌اند، از انجام عمل جراحی روی 917 نفر در چهارمین روز راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی خبر داد.
حسن‌زاده با اشاره به اینکه ششمین روز راه‌اندازی بیمارستان صحرایی شندل در هیرمند مخصوص مراجعه دانش‌آموزان است، گفت: این اقدام قدردانی مدیران و مسئولان به ویژه آموزش‌و پرورش استان را از قرارگاه قدس سپاه به دلیل توجه به نقاط محروم و نیازمندان به دنبال داشت.
گفتنی است، 10 بیمارستان صحرایی به طور همزمان در تاریخ 3 دیماه جاری فعالیت‌ها و خدمات درمانی خود را در 10 نقطه محروم سیستان و بلوچستان آغاز کردند و در حال‌حاضر 1160 کادر درمانی مشغول فعالیت در این بیمارستان‌ها هستند.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 423263
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *