۰

ویزیت بیش از 420 هزار نفر در بیمارستان‌های صحرایی سپاه

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: 421 هزار و 829 نفر در نقاط محروم سیستان و بلوچستان در بیمارستان‌های صحرایی سپاه به طور رایگان ویزیت شدند.
ویزیت بیش از 420 هزار نفر در بیمارستان‌های صحرایی سپاه
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، سردار محمد مارانی در زاهدان اظهار کرد: از تاریخ 3 دی ماه جاری 10 بیمارستان صحرایی سپاه پاسداران در 10 نقطه محروم سیستان و بلوچستان راه‌اندازی و به مدت یک هفته خدمات درمانی مختلف را به بیماران منطقه ارائه کردند.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق افزود: در مجموع در بیمارستان‌های صحرایی سراوان، سرباز، میرجاوه، دلگان، زرآباد، قلعه‌گنج، فنوج، زهک و هیرمند به 421 هزار و 829 خدمات درمانی رایگان ارائه شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه 4 هزار عمل جراحی نتیجه یک هفته تلاش هزار و 160 کادر درمانی در بیمارستان‌های فوق بوده است، بیان کرد: بیمارستان صحرایی شندول در شهرستان هیرمند یک روز از کار درمانی خود را به دانش‌آموزان اختصاص داد که با استقبال مردم و مسئولان منطقه مواجه شد.
سردار مارانی از انجام 4 مورد زایمان در بیمارستان‌های صحرایی سپاه در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: تاکنون 29 بیمارستان صحرایی در این استان راه‌اندازی شده است.
وی تاکید کرد: راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی در نقاط محروم سیستان و بلوچستان و همچنین ویزیت بیماران نیازمند توسط سپاه همچنان استمرار داشته و سال آینده نیز تعداد این بیمارستان‌های صحرایی افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 423524
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *