۰
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) خاش:

مراجعه روزانه بیش از ۴۴۰ بیمار به کلینیک تخصصی بیمارستان خاش/ آغاز به کار متخصص کلیه و مجاری ادرار بعد از ۱۲ سال در بیمارستان

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) خاش گفت: روزانه بيش از 440 بيمار به کلینیک ويژه تخصصي اين بيمارستان مراجعه مي كنند و 16 پزشك متخصص در اين بيمارستان كار خدمات رساني به شهروندان را بر عهده دارند.
مراجعه روزانه بیش از ۴۴۰ بیمار به کلینیک تخصصی بیمارستان خاش/ آغاز به کار متخصص کلیه و مجاری ادرار بعد از ۱۲ سال در بیمارستان
رضا کرد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: ویزیت متخصص کلیه و مجاری ادرار به مجموعه خدمات بیمارستان امام خمینی(ره) خاش اضافه شد.
 
وي با بيان اينكه داشتن متخصص كليه و مجاري ادرار يكي از آرزوهاي ديرينه مردم شهرستان خاش بوده است، بيان كرد: خوشبختانه با اضافه شدن این خدمت به مجموعه خدمات این  بیمارستان، مردم خاش با صرف کمترین هزینه از این خدمت بهره مند می شوند و ديگر مجبور به رفتن به مراكز درماني شهرستان هاي مجاور نيستند.
 
كرد ادامه داد: در بیمارستان امام خميني(ره) شهرستان خاش در حال حاضر 16 متخصص مختلف در حال ارائه خدمت به بیماران و مراجعان هستند و تلاش مي كنيم ساير متخصصين را نيز به اين شهرستان بياوريم تا ديگر هيچ شهروندي در اين خصوص رنج و ناراحتي نداشته باشد و در كمترين زمان ممكن در شهر محل سكونت خود درمان شود.
 
وي اذعان كرد: روزانه 440 نفر برای دریافت خدمات ویزیت به کلینیک ویژه تخصصی  این شهرستان مراجعه و خدمات را در قالب تعرفه های طرح تحول نظام سلامت دریافت می کنند.
 
رئيس بيمارستان امام خميني(ره) شهرستان خاش با بيان اينكه ضریب اشغال تخت در این بیمارستان 5/96 درصد است، اظهار كرد: جذب متخصصین با هدف تکمیل کادر پزشکی بیمارستان و ارائه خدمات 24 ساعته به بیماران است.
 
انتهای پیام/
 
 
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 442264
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *