۰

رهبری صحیح رمز موفقیت در دوران دفاع‌مقدس بود

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: توکل، اتحاد ملی و همبستگی و رهبری صحیح و اسلامی رمز موفقیت و پیروزی در دوران دفاع مقدس بود.
رهبری صحیح رمز موفقیت در دوران دفاع‌مقدس بود
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، سردار حسین معروفی در نخستین یادواره حماسه‌سازان عملیات کربلای 5 در زابل، آن را یکی از بزرگترین عملیات‌های دفاع مقدس برشمرد.
سردار حسین معروفی اظهار کرد: توکل و ارتباط با خدای متعال و همچنین حسن‌ظن به وعده‌های الهی یکی از مؤلفه‌های برجسته در پیروزی دوران دفاع مقدس بود.
وی سردار شهید حاج قاسم میرحسینی را الگوی جامعه بسیجی خواند و افزود: شهید میرحسینی زمانی که از عرفان و معنویت صحبت می‌کرد گویی سال‌هاست که بر سر درس عرفان و روحانیت نشسته است، چرا که اعتقاد به حسن‌ظن خداوند داشت و خود را در محضر خدا می‌دید.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان همبستگی و اتحاد ملی را از دیگر مولفه‌های پیروزی در دوران دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: اهداف مشترک چه در بعد اعتقادی و چه در بعد ملی هدف اصلی ما است.
این مقام مسئول سومین مولفه پیروزی را رهبری صحیح و اسلامی برشمرد و بیان کرد: مقام معظم رهبری در طول سال‌های گذشته با وجود هجمه‌ها و فتنه‌های دشمن، کشور و جهان اسلام را رهبری و هدایت کرد و اکنون شاهد هستیم قدرت ولایت باعث پیروزی و سربلندی ما در منطقه شده است.
وی گذشت از گناه و مال دنیایی را از ویژگی‌های برجسته شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا از آبرو، جان و عزیزان خود برای دفاع از آرمان‌های کشور مایه گذاشتند تا امروز بتوانیم سربلند و سرافراز در کشوری اسلامی زندگی کنیم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 424144
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *