۰

رهبری صحیح رمز موفقیت در دوران دفاع‌مقدس بود

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: توکل، اتحاد ملی و همبستگی و رهبری صحیح و اسلامی رمز موفقیت و پیروزی در دوران دفاع مقدس بود.
رهبری صحیح رمز موفقیت در دوران دفاع‌مقدس بود
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، سردار حسین معروفی در نخستین یادواره حماسه‌سازان عملیات کربلای پنج در زابل، آن را یکی از بزرگترین عملیات‌های دفاع مقدس برشمرد.
سردار حسین معروفی اظهار کرد: توکل و ارتباط با خدای متعال و همچنین حسن‌ظن به وعده‌های الهی یکی از مؤلفه‌های برجسته در پیروزی دوران دفاع مقدس بود.
وی سردار شهید حاج قاسم میرحسینی را الگوی جامعه بسیجی خواند و افزود: شهید میرحسینی زمانی که از عرفان و معنویت صحبت می‌کرد گویی سال‌هاست که بر سر درس عرفان و روحانیت نشسته است، چرا که اعتقاد به حسن‌ظن خداوند داشت و خود را در محضر خدا می‌دید.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان همبستگی و اتحاد ملی را از دیگر مولفه‌های پیروزی در دوران دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: اهداف مشترک چه در بعد اعتقادی و چه در بعد ملی هدف اصلی ما است.
این مقام مسئول سومین مولفه پیروزی را رهبری صحیح و اسلامی برشمرد و بیان کرد: مقام معظم رهبری در طول سال‌های گذشته با وجود هجمه‌ها و فتنه‌های دشمن، کشور و جهان اسلام را رهبری و هدایت کرد و اکنون شاهد هستیم قدرت ولایت باعث پیروزی و سربلندی ما در منطقه شده است.
وی گذشت از گناه و مال دنیایی را از ویژگی‌های برجسته شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا از آبرو، جان و عزیزان خود برای دفاع از آرمان‌های کشور مایه گذاشتند تا امروز بتوانیم سربلند و سرافراز در کشوری اسلامی زندگی کنیم.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 424243
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *