۰

رشد نگاه سیاسی در بین مردم افزایش داشته است/حضور در انتخابات، نشانه پویایی جامعه است

یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مردم بر اساس آگاهی از مسائل مختلف، برای سرنوشتشان تعیین تکلیف می کنند که نشانه پویایی جامعه است، گفت: رشد نگاه سیاسی در بین مردم کشورمان افزایش داشته است.
رشد نگاه سیاسی در بین مردم افزایش داشته است/حضور در انتخابات، نشانه پویایی جامعه است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، حسن هانی زاده، کارشناس مسائل سیاسی، با اشاره به سخنان مطرح شده از سوی رهبر انقلاب مبنی بر شرکتِ همگان در انتخابات، گفت: وجود فضای دموکراسی در کشورمان وجود دارد لذا اگر در گفتار و رفتار مردم تامل کنیم می توان دریافت که فضای دموکراسی در کشورمان برقرار است.
وی بیان اینکه جامعه ایرانی بدلیل فراهم بودن تعیین سرنوشت توسط خود مردم دارای پویایی است، اظهارکرد: هر کدام از مردم در هر جایگاهی می توانند تحلیل های مختلفی از موضوعات روز داشته باشند.
هانی زاده با اشاره به اینکه رشد نگاه سیاسی در بین مردم کشورمان افزایش داشته است، تصریح کرد: مردم بر اساس آگاهی خوب از مسائل مختلف، برای سرنوشتشان تعیین تکلیف می کنند که نشانه مثبتی است.
این کارشناس مسائل سیاسی ضمن بیان اینکه جامعه پویا ایرانی در هر لحظه به همه اخبار و مطالب دسترس دارد، افزود: حق اظهار نظر بدون قید و شرط یا به عبارت دیگر اظهار نظر آزادانه از جمله ویژگی های کشورمان است که موجب تفاوت فضای حاکم برایران نسبت به سایر کشورهای دنیاست.
وی با تاکید بر اینکه پیوندهای اجتماعی به دلیل رشد ارتباطات در سطوح مختلف افزایش داشته است، گفت: با مشاهده نظرات مردمی در امور مختلف می توان به این موضوع دست یافت.
هانی زاده با اشاره به اینکه تضارب آراء از ویژگی های خوب جامعه ایرانی تلقی می شود و این امر در موضوعاتی نظیر انتخابات خود را نشان می دهد، خاطرنشان کرد: با کمی تامل در فضای سیاسی حاکم بر کشورهای منطقه خاورمیانه می توان فهمید که فضای خشک و بسته سایر کشور ها در ایران اسلامی دیده نمی شود.
انتهای پیام/ راه دانا
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 424207
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *