۰

برنده انتخابات ایران اسلامی مردم هستند

امام جمعه زابل گفت: برنده انتخابات ایران اسلامی مردم هستند که به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و با حضور گسترده در پای صندوق های رأی حاضر شدند.
برنده انتخابات ایران اسلامی مردم هستند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حجت الاسلام علی اکبر کیخا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای المهدی زابل ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه الطاهره حضرت فاطمه الزهرا (س ) اظهار کرد:
جا دارد از همه ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی، مخصوصا مردم استان سیستان و بلوچستان و بالاخص مردم عزیز دارالولایه سیستان به خاطر حضور چشم گیرشان در انتخابات هفتم اسفند ماه تشکر داشته باشم.
 
امام جمعه زابل افزود: چشم دشمنان اسلام مثل همیشه کور شد و مردم ایران اسلامی بار دیگر دموکراسی واقعی و مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشیدند و نشان دادند که گوش به فرمان رهبر عزیزشان  می باشند و همه سرباز ولایت هستند.

وی ادامه داد:  در کل ایران حدود 62 درصد مشارکت داشته اند و در سیستان حدود 70 درصد و این در حالیست که در انتخابات پارلمانی در سطح دنیا حداکثر 35 درصد مردم شرکت می کنند اما در ایران حدود 62 درصد شرکت کردند و این نشان دهنده اقتدار مردم ایران اسلامی و حضور مردم در صحنه ها و مشارکت در اداره کشورشان است.
 
وی با اشاره به سلامت انتخابات گفت: مثل همه انتخابات جاری در طول 37 سال انقلاب اسلامی این انتخابات هم در سلامت کامل برگزار شد که جا دارد از همه مسئولان اجرایی، نظارتی، امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) قدردانی کنیم.
 
خطیب نماز جمعه زابل افزود: همه آمدند در صحنه و کاندیداهای مورد نظر خود را معرفی کردند و از همه کاندیداهای عزیزی که خود را در معرض رای مردم قرار دادند و باعث گرمی تنور انتخابات شدند و از همه عزیزانی که در ستادها حاضر شدند تشکر می‌کنیم و عزیزانی که منتخب مردم شده‌اند وقول‌هایی که داده‌اند را انشالله عملی می‌کنند و بعد از انتخابات همه مثل گذشته با هم برادر باشیم؛ عزیزانی که رای نیاورده‌اند به کسانی که منتخب شده‌اند تبریک بگویند و آنهایی که منتخب شده‌اند از دیگـران تشکر کنند.

خطیب جمعه زابل بیان کرد: از دو نماینده منتخب مردم که قبلا انتخاب شده‌اند تشکر می‌کنیم که زحمت زیادی را متقابل شده‌اند و چهار سال از عمر شریف‌شان را برای خدمت به مردم صرف کردند.

کیخا گفت: علاوه بر اینکه تهدیدها از طرف دشمنان اسلام اعلام شده بود و گروهای تروریستی قصد داشتند طبق خبرها با یکسری عملیات تروریستی این انتخابات را تحت الشعاع قرار دهند که به‌حمدالله قبل از هر اقدامی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و نقشه‌های آنان با شکست مواجه شد.

امام جمعه زابل افزود: امیدواریم مشکلات سیستان بزرگ که ملموس و مشهود است و همه مطلع هستیم با درایت منتخبین مردم و با حضور همیشه در صحنه مردم لحظه به لحظه مرتفع برطرف شود.

وی بیان کرد: شنبه 22 اسفند سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی (1358ه.ش) و روز بزرگداشت شهدا و همچنین سالروز درگذشت عالم مجاهد آیت الله سیدابوالقاسم کاشانی و ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سیداحمد خمینی که در هفته جاری است را گرامی می‌داریم.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 429241
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *