۰
فرماندار تفتان؛

اساس انتخابات حضور و رأی مردم است

فرماندار تفتان گفت: انتخابات ضمن تقویت مردم‌سالاری دینی باعث افتخار و اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی است.
اساس انتخابات حضور و رأی مردم است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان در جلسه مشترک هیئت اجرایی و نظارت ستاد انتخابات تفتان ضمن تأکید بر رعایت قوانین، بین کرد: انتخابات بزرگ‌ترین عرصه رقابت سیاسی کشور است.
 
فرماندار تفتان اظهار کرد: انتخابات ضمن تقویت مردم‌سالاری دینی باعث افتخار و اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی است.
 
 وی ادامه داد: حضور آحاد مردم این رویداد نه‌تنها باعث انگیزه و ایجاد نشاط سیاسی بین اقشار مختلف مردمی است؛ بلکه سدی محکم برای تمامی معاندین و ستیزه‌جویان با انقلاب و نظام است.
 
 شهنوازان یادآور شد: اساس انتخابات حضور، نظر و رأی مردم بوده که این مظهر فلسفه سیاسی امام راحل (ره) دال بر عینی، عملی، اعتقادی و نقش‌آفرینی سیاسی مردم است.
 
 نماینده عالی دولت در تفتان تصریح کرد: رعایت اصل بی‌طرفی از سوی مجریان انتخابات ضمن نشان‌دادن عدالت، باعث انگیزه بیش‌تر مردم برای مشارکت است.
 
 شهنوازان تعامل و همدلی بین هیئت نظارت را مهم خواند و ادامه داد: تحقق مؤلفه‌های امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت انتخابات در گرو هم‌افزایی و همگرایی مجریان و ناظران بر انتخابات است.
 
 وی در پایان بیان کرد: چشم دشمنان نظام و اسلام بر حضور مردم در این انتخابات است و امید است حضور مردم و هر رأی آنها تیر به چشم تمامی کوردلان و دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب باشد.

انتهای خبر/
 
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 453809
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *