۰
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش:

کشف 50 هزار لیتر سوخت قاچاق در محور خاش به زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشف 50 هزار لیتر سوخت قاچاق در محور خاش به زاهدان خبر داد.
کشف 50 هزار لیتر سوخت قاچاق در محور خاش به زاهدان
سرهنگ غلامرضا اربابی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما  اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی در اجرای طرح تشدید با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی در محور زاهدان – خاش به دو دستگاه تانكر نفت كش كه در شانه خاكي در حال تردد بود مشکوک شده و فرمان ایست را صادر کردند.
وی با بیان اینکه راننده تریلر به فرمان ایست توجهی نکرد و اقدام به فرار کرد، گفت: این تانکر پس از تعقیب و گریز متوقف شد و در بازرسی از این تانکرها موفق به کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید شدند.
سرهنگ اربابی بیان کرد: پرونده تخلف اين دو تانكر جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح ارجاع داده شد.
وی همچنین از کشف 20 هزار لیتر سوخت قاچاق دیگر خبر داد و افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاش در محور خاش به زاهدان با دریافت گزارشی مبنی تردد خودروهای حامل سوخت قاچاق بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ اربابی اذعان کرد: با درایت ماموران انتظامی يك دستکاه تریلی حامل سوخت قاچاق كه در حال خروج سوخت از كشور بود، شناسایی و در عملیاتی پیچیده و گسترده این تریلی حامل سوخت را متوقف کردند.
وی اظهار کرد: در بازرسی از این سه دستگاه کامیون، 20 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و پرونده به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 424322
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *