۰
رئیس تعزیرات حکومتی خاش:

قاچاقچی نفت سفيد نقره داغ شد/ جلوگیری از قاچاق 19 هزار لیتر نفت سفيد در خاش

رئیس تعزیرات حکومتی خاش گفت: قاچاقچی نفت سفيد در شهرستان خاش به پرداخت مبلغ 234 میلیون ریال محکوم شد.
قاچاقچی نفت سفيد نقره داغ شد/ جلوگیری از قاچاق 19 هزار لیتر نفت سفيد در خاش
علي كيخا در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاش در حال گشت زنی در محور زاهدان - خاش بودند که به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و دستور ایست می دهند.
وی با بيان اينكه پس از توقف تريلي و بازرسی های انجام شده 19 هزار ليتر نفت سفيد کشف و ضبط شد، افزود: راننده اين تريلي قصد خروج اين مقدار سوخت قاچاق را از مبادی مرزی جنوب استان داشت كه توسط مأموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.
كيخا گفت: پس از توقیف خودرو و دستگیری متخلف پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد و رسیدگی به پرونده در شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی آغاز شد.
وي خاطرنشان كرد: شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی با شروع رسیدگی و بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و پس از اخذ دفاعیات متهم اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلف به میزان 234 ميليون ریال جزای نقدی و ضبط سوخت‌های مکشوفه به نفع دولت کرد. 
كيخا خاطرنشان کرد: از ماه مهر تا كنون بيش از 75 فقره پرونده در حوزه‌های مختلف تخلفاتی به تعزیرات حکومتی خاش وارد شد که همین تعداد پرونده نیز مورد رسیدگی قرار گرفته منجر به محکومیت بيش از 4 میلیارد و 400 میلیون ریالی متخلفان شده است.
وي اظهار كرد: بیشترین میزان تخلفات صورت گرفته به ترتیب مربوط به کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت ، دارو و درمان بوده، بیشترین ورودی پرونده‌های قاچاق در خصوص قاچاق سوخت بوده و بیشترین آمار تخلفات صنفی نیز عدم درج قیمت بوده است.
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 424831
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *