۰

هنوز ابلاغی از ممنوعیت واردات موز دریافت نکرده‌ایم/فردا جزئیات اعلام می‌شود

روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت سیستان و بلوچستان گفت: فردا پس از بررسی‌های بیشتر، جزئیات چگونگی ممنوعیت واردات موز از مبادی سیستان و بلوچستان اعلام می‌شود.
هنوز ابلاغی از ممنوعیت واردات موز دریافت نکرده‌ایم/فردا جزئیات اعلام می‌شود
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت مبنی بر اینکه واردات میوه موز از طریق تمامی گمرکات و مبادی ورودی استان سیستان و بلوچستان به دلیل مخاطرات بالای احتمال ورود بیماری خطرناک و قرنطینه‌ای پانامای موز به استثناء گمرک میرجاوه ممنوع است.
خبرنگار فارس در زاهدان به سراغ مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان رفت تا چگونگی ماجرا را جویا شود.
مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان به خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: هنوز اعلام رسمی به سازمان صنعت، معدن و تجارت در این زمینه صورت نگرفته است.
عباس نورا افزود: فردا بررسی این موضوع را از طریق سازمان توسعه و تجارت انجام و متعاقبا اطلاعات تکمیلی ارسال خواهد شد.
گفتنی است، در نامه سازمان توسعه تجارت به گمرک آمده است با توجه به اعلام وزارت جهاد کشاورزی، مبنی بر انتشار بیماری خطرناک و قرنطینه‌ای پانامای موز در برخی کشورها و مخاطرات بالای احتمال ورود این بیماری به کشور و تهدید موزکاری‌های استان سیستان و بلوچستان و به استناد آیین نامه اجرایی قانون حفظ نباتات، واردات میوه موز از طریق تمامی گمرکات و مبادی ورودی استان سیستان و بلوچستان به استثناء گمرک میرجاوه ممنوع است.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 424650
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *