۰

زنان مدیران و مربیان دلسوز جامعه هستند

فرمانده سپاه زابل با تاکید بر اینکه زنان مدیران و مربیان دلسوز جامعه هستند گفت: اهل بیت الگویی تمام عیار برای رسیدن به موفقیت و سعادت در زندگی هستند.
زنان مدیران و مربیان دلسوز جامعه هستند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، ‌علی ثمره‌حسینی فرمانده سپاه زابل در نشست هیئت منتظران مهدی موعود(عج) حوزه صدیقه کبری(س) ‌‌با بیان اینکه مهم‌ترین مدیر و مربی جامعه؛ زنان هستند، گفت: مادرانی که در تربیت فرزندانشان تمام شئونات اسلامی را رعایت می‌کنند دارای جایگاه وسیعی هستند.
وی افزود: هدف اساسی و نهایی تمام پیامبران، تربیت صحیح انسان‌ها برای تکامل و سعادت ابدی است و در این مسیر یکی از روش‌های اساسی و راهکارهای عملی، پرورش و تربیت از طریق الگوها‌‌ست.
ثمره‌حسینی به صفات برجسته حضرت زینب(س) اشاره کرد و گفت: اولین و مهم‌ترین صفت حضرت زینب (س) که باید به آن توجه داشت، ایمان حضرت است.
وی ادامه داد: حضرت زینب کبری (س) در قله بلند ایمان ایستاده‌، شاهد و دلیل این مدعا صلابت و ایستادگی در برابر مصیبت‌های بزرگ کربلا‌ست که کوه‌های سخت و با صلابت را از پای در‌می‌آورد.
فرمانده سپاه زابل با اشاره به این‌که تنها فردی در زندگی موفق خواهد بود که دستش در دست اهل‌بیت(ع) باشد، خاطرنشان کرد: اگر سایه پدر بالای سر فرزندان نباشد و دست فرزندان در دست والدین نباشد آسیب‌ می‌بینند، منحرف شده و گرفتار شیطان می‌شوند.
وی گفت: اگر قبول کردیم امام زمان(عج) پدر ما هستند پس باید بدانیم اگر دست ما از دست ایشان جدا شود و یا سایه این بزرگوار از سر ما برداشته شود ‌گمراه خواهیم شد و گرفتار وسوسه‌های شیطان خواهیم شد، سعادت ما در گروی این است که دستمان در دست اهل‌بیت(ع) باشد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 424654
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *