۰

یک استاد حوزه و دانشگاه؛ نباید ممنون غربی‌ها باشیم/ خوشحالی مردم در پرکردن سفره هایشان است/ صنایع و تولیدات داخلی ضربه سنیگنی خورده اند

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: عده ای نباید بگویند که این لطف آمریکا بود که پای میز مذاکرات نشست و برجام را به پایان رساند، رفع تحریم ها با استقامت مردم به دست آمد و از لطف آمریکایی نبود و نباید ما ممنون غربی ها باشیم.
یک استاد حوزه و دانشگاه؛ نباید ممنون غربی‌ها باشیم/ خوشحالی مردم در پرکردن سفره هایشان است/ صنایع و تولیدات داخلی ضربه سنیگنی خورده اند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، حجت الاسلام حسینعلی محمدی نژاد، امام جمعه رباط کریم و استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی رباط نیوز  آغاز انقلاب اسلامی ایران را پایان دادن به یک ظلمت شاهنشاهی خواند و اظهار کرد: باید انقلابی را که ما را  از بردگی، بندگی و از ستمکاریهای رژیم شاهنشاهی نجات داد گرامیداشت و قدردان آن بود.
وی افزود: ما باید این نظام اسلامی را حمایت کنیم چرا که این نظام خواری در چشم دشمنان است و همواره با دست اندازی های خود راه را ناهموار می سازند تا مردم بدبین شوند.
امام جمعه رباط کریم با بیان موضوع به سرانجام رسیدن برجام ادامه داد: کار مهمی صورت گرفت، رهبر معظم انقلاب هم از دست اندرکاران به سرانجام رسیدن برجام تشکر کردند.
وی ادامه داد: ایستادگی و استقامت مردم، مدیریت رهبر معظم انقلاب و تلاش های تیم مذاکره کننده و دولت سبب شد تا برجام به جام آخر برسد و این کار بسیار مهمی بود که اجرا شد.
حجت الاسلام محمدی نژاد ادامه داد: نباید برخی‌ها پایان دادن برجام و موفقیت در برجام را به نام خود رقم زنند و بگویند این ما بودیم که چنین و چنان کردیم،این حماسه مردم بود که با دولت همزبان شدند.
وی افزود: نباید از زحمات دولت های پیشین، در موضوع غنی سازی اورانیوم غافل ماند، دولت با دست پر هیئت مذاکره کنندگان در مذاکرات حضور داشتند.
استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: عده ای نباید بگویند که این لطف آمریکا بود که پای میز مذاکرات نشست و برجام را به پایان رساند، رفع تحریم ها با استقامت مردم به دست آمد و از لطف آمریکایی نبود و نباید ما ممنون غربی ها باشیم.
حجت الاسلام محمدی نژاد ادامه داد:مردم آن روزی خوشحال خواهند شد که سفره هایشان تغییر کند و گرانی حل و فصل شود، جشنهای کذایی برای برجام مردم را خوشحال نمی کند.
وی همچنین با اشاره به تعطیلی کارخانه های کشور، افزود: امروزبه صنایع و تولیدات لطمه وارد شده است و نباید خود شیفته شد، این برجام نباید پای برخی از کارخانجات را به داخل کشور وارد کند تا به تولید کننده های داخلی ضربه وارد شود، راهکار تقویت صنایع، اقتصاد مقاومتی است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۲
کد مطلب: 425153
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *