۰

سیستان و بلوچستان در سال 1396 مقصد گردشگری ایران می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با رایزنی‌های انجام شده با مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور، استان سیستان و بلوچستان در سال 96 مقصد گردشگری ایرانیان خواهد بود.
سیستان و بلوچستان در سال 1396 مقصد گردشگری ایران می‌شود
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، علی اوسط هاشمی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه شورای ورزش‌های همگانی استان اظهار داشت: ورزش همگانی را نباید دولتی ببینیم چرا که این ورزش ضامن سلامت روحی و جسمی عموم مردم است، خواستار تلاش بیشتر صدا و سیما ادارات دولتی و مجامع عمومی در راستای توسعه ورزش همگانی شد.
استاندار سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام راحل، فرارسیدن ماه بهمن را تبریک گفت و افزود: در این ماه ملت ایران با وحدت و اراده جمعی و با تأسی از مرجعیت آگاه به زمان و آشنا به حقوق ملت توانست با قدرت دست استکبار و استبداد را از کشور کوتاه کنند.
هاشمی بیان کرد: باید با مردم رفتار فجر گونه داشته باشیم انقلاب حاصل مشارکت همه آحاد مردم است پس نباید با تنگ نظری موجب تکدر خاطر مردم شویم.
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز گفت: صعود به قله تفتان با حضور ورزشکاران 10 کشور و 400 کوهنورد در ایام دهه فجر امسال انجام می‌شود.
حسین ثوری در این جلسه از اجرای سه برنامه محوری در ایام دهه فجر در استان خبر داد و افزود: در راستای توسعه ورزش همگانی برنامه صعود سراسری به قله تفتان با حضور ورزشکاران بیش از 10 کشور و 400 کوهنورد داخلی و خارجی از 14 لغایت 16 بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.
وی گفت: برای اولین بار در طول تاریخ ورزش استان، بیش از 300 کبدی کار نوجوان زیر 14 سال و مستعد در شهرستان زهک با کمترین امکانات مشغول فعالیت هستند.
ثوری خواستار تخصیص اعتبار و مساعدت مالی سایر دستگاه‌های اجرایی استان برای حمایت از این تیم شد.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 425228
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *