۰

ارائه خدمات دامپزشکی رایگان به واحدهای دامی چابهار

رئیس کمیته روستایی و عشایری چابهار گفت: در دهه فجر امسال خدمات دامپزشکی رایگان به واحدهای دامی منطقه ارائه و نهال مثمر و غیرمثمر نیز در بین مردم توزیع می‌شود.
ارائه خدمات دامپزشکی رایگان به واحدهای دامی چابهار
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، غلامحسین بامبری صبح امروز در جلسه کمیته روستایی و عشایری دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که در چابهار برگزار شد، اظهار کرد: پاسداشت ایام‌الله دهه فجر به نحو مطلوب وظیفه همه مسئولان است و لازم است مراسم سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را با عظمت برگزار کنیم.
رئیس کمیته روستایی و عشایری شهرستان چابهار افزود: باید ادارات و ارگان‌های عضو کمیته روستایی برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی شاخص مجموعه خود را که در مناطق روستایی و عشایری شهرستان در دستور کار دارند کتبا به کمیته اعلام کنند.
این مسئول ادامه داد: تشویق و ترغیب روستائیان به منظور نقش‌آفرینی خودجوش در برپایی مراسم ایام‌الله دهه مبارک فجر و گسترش برگزاری جشن و سرور با بهره‌برداری از الگوهای بهینه، جذب و فراگیرسازی برنامه‎های امیدآفرین، نشاط‌ افزا و پویا و اثربخش بر مناطق مختلف سنی و صنفی ضمن توجه به مولفه‌ها و باورهای فرهنگی منطقه‎ای و بومی با رعایت شئونات اسلامی انجام شود.
وی گفت: دستگاه‌های اجرایی که به نحوی در روستاها حضور دارند نسبت به آذین‌بندی و نصب پلاکارد، بنر، پوستر، عکس و پرچم در اماکن اداری اقدام کنند.
بامبری بیان کرد: باید به تصویر کشیدن جلوه‌های کارآمدی نظام اسلامی در زمینه‎های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی با بهره‎گیری از سخنرانان توانمند، مقبول و آشنا به انقلاب اسلامی انجام شود.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش دشتیاری و شهرستان چابهار هر کدام تعداد 4 نفر برگزیده از حافظان و قاریان قرآن کریم به کمیته روستایی وعشایری برای اعزام به مسابقات استانی تا قبل از دهم بهمن معرفی کنند.
مدیرجهاد کشاورزی چابهار افزود: مسابقات بومی محلی توسط بخشداری بخش مرکزی در روستای طیس(پلاژساحلی) برنامه‎ریزی و برگزار شود و هر یک از بخشداری‎ها تعداد چهار روستای شاخص برای برگزاری جشن پیروزی انقلاب مشخص و به دبیرخانه کمیته روستایی و عشایری دهه مبارک فجر اعلام کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: ارائه خدمات دامپزشکی رایگان به واحدهای دامی منطقه توسط اداره دامپزشکی شهرستان صورت گیرد.
وی با بیان اینکه نهال مثمر و غیرمثمر در ایام دهه مبارک فجر توسط اداره منابع طبیعی شهرستان بین مردم به صورت رایگان توزیع می‌شود گفت: مسابقات شترسواری توسط بخشداری بخش پلان در مرکز بخش برنامه‎ریزی برگزار شود.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 425456
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *