۰

اتصال 1801 روستای سیستان و بلوچستان به شبکه اینترنت پرسرعت

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در اردیبهشت ماه سال آینده یک هزار و 801 روستای سیستان و بلوچستان به شبکه اینترنت پرسرعت متصل خواهد شد.
اتصال 1801 روستای سیستان و بلوچستان به شبکه اینترنت پرسرعت
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، علی‌اوسط هاشمی امشب در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: وزیر ارتباطات در خردادماه به سیستان و بلوچستان سفر کرده و قول اتصال بیش از 3 هزار روستا را به اینترنت پر سرعت داد که هم‌اینک هزار و 361 روستا از 3 هزار و 162 روستای مقرر به شبکه اینترنت پرسرعت در این استان متصل شده که نشان دهنده خوش قولی دولت یازدهم است.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در اردیبهشت ماه سال آینده یک هزار و 801 روستای سیستان و بلوچستان به شبکه اینترنت پرسرعت متصل خواهد شد.
این مسئول با اشاره به اینکه در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم، اضافه کرد: به برکت امام راحل بسیاری از سدها شکسته و بسیاری از غیرممکن‌ها ممکن شده است.
وی گفت: ایران اسلامی امروز در اقتدار کامل به سر می‌برد که حاصل رشادت‌های شهدا و در صحنه بودن ملت غیور ایران اسلامی است.
هاشمی بر برگزاری انتخابات باشکوه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: شورای نگهبان ارزیابی دقیق بر روی کاندیداها دارد که امیدواریم تنوع و تکثر کاندیداها زمینه را برای انتخاب بهترین از طرف مردم مهیا کند.
استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مسئولان نباید با استفاده از امکانات دولتی به نفع کاندیداها تبلیغ کنند، باید اجازه دهند شایسته سالاری حاکم باشد و مردم آن کسی را که به او اعتماد راسخ دارند انتخاب کنند.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 425910
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *