۰

سیستان و بلوچستان برای دولت تدبیر و امید بسیار ارزشمند است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سیستان و بلوچستان برای دولت تدبیر و امید بسیار ارزشمند است و اقداماتی که در دو‌ سال گذشته در این استان انجام شده نشان از توجه دولت دارد.
سیستان و بلوچستان برای دولت تدبیر و امید بسیار ارزشمند است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمود واعظی عصر امروز در دیدار با دانشجویان و اساتید در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سیاست دولت این است که وابستگی خود را به نفت کم کند، پیش از این وابستگی دولت به نفت بیش از 80 درصد بود اما اکنون کمتر از 25 درصد است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: تلاش می‌کنیم با همکاری مسئولان استان، دانشگاه به مرکز زیرساخت ما وصل شده تا دیگر شاهد قطعی و کندی اینترنت نباشد.
این مسئول بر لزوم ایجاد و تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در سیستان و بلوچستان تاکید کرد و گفت: دانشجویان فارغ‌التحصیل رشته‌ فناوری اطلاعات نسبت به تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام کنند و قطعا ما نیز حمایت و کمک خواهیم کرد.
وی سیستان و بلوچستان را پایتخت وحدت اسلامی عنوان کرد و گفت: اینکه در سیستان و بلوچستان مردم شیعه و سنی در کنار هم در اوج برادری و مودت زندگی می‌کنند بسیار ارزشمند است، قطعا دشمن این برادری را نمی‌خواهد و برای برهم زدن این تعامل و ارتباط تلاش می‌کند.
واعظی امنیت سیستان و بلوچستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: امروز دغدغه مسئولان در این استان تامین امنیت نیست چرا که از این نظر منطقه در وضعیت خوبی به سر می‌برد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: سیستان و بلوچستان برای دولت تدبیر و امید بسیار ارزشمند است و اقداماتی که در دو‌ سال گذشته در این استان انجام شده نشان از توجه دولت دارد.
گفتنی است، حضور در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان از جمله برنامه‌های وزیر ارتباطات در این استان است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت زنده از شبکه استانی هامون با مردم سیستان و بلوچستان سخن خواهد گفت.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 425913
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *