۰

مسئولان برای رفع محرومیت‌ها از چهره سیستان و بلوچستان گام بردارند

رئیس بسیج کارمندان کشور گفت: سیستان و بلوچستان یک استان وفادار به نظام است اما در حال حاضر دارای محرومیت‌هایی است که باید مسئولان برای رفع آن گام بردارند.
مسئولان برای رفع محرومیت‌ها از چهره سیستان و بلوچستان گام بردارند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از ‌روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ‌سردار محمد امیر‌خانی در سفر به زاهدان و در جمع فرماندهان بسیج کارمندی ادارات استان ‌در سالن همایش‌های پردیس دانشگاه علوم پزشکی زاهد‌ان گفت: لازم است تا شما در دسترس مردم باشید و به حرف‌های آنها گوش دهید چرا که دست انسان محروم را گرفتن عبادت است.
وی تصریح کرد: هر مدیری که برای خدمت به مردم اهتمام جدی دارد، دستش را می‌بوسیم، ما در صحنه هستیم که به اسلامی کردن ادارات و نهادهای دولتی کمک کنیم.
وی افزود: امر به معروف را باید از ادارات شروع کرده و بعد به سطح جامعه تعمیم دهیم، بدانید اگر بهترین نمازخانه را نیز در ادارات داشته باشیم‌، بدون امر به معروف، اثرگذاری مطلوب حاصل نخواهد شد.
سردار امیرخانی تحقق اداره اسلامی را از مشخصات دولت اسلامی اعلام و بیان کرد: اداره اسلامی از جمله شورای بسیج کارمندان به عنوان کارگزار و خدمت گذار مردم شناخته می‌شود که هم اکنون در حال فعالیت هستند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 426121
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *