۰
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

حرکت در مسیر شهدا و ولایت‌مداری باید سرلوحه کار حزب موتلفه باشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حزب موتلفه اسلامی باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند.
 حرکت در مسیر شهدا و ولایت‌مداری باید سرلوحه کار حزب موتلفه باشد
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی صبح امروز به مناسبت سالروز شهادت شهدای موتلفه از حزب موتلفه اسلامی در دیدار با اعضای حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه شهدای موتلفه یکی از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: شهدای موتلفه اسلامی با شجاعت و آگاهانه وارد صحنه مبارزه شدند و در تاریخ 26 خرداد سال 1344 به شهادت رسیدند.
وی افزود: شهدای حزب موتلفه اسلامی با ترور منصور، انقلابی بودن خود را در برابر دشمن به نمایش گذاشتند و نشان دادند که کشور از نیروهای مؤمن انقلابی که اجازه خدشه وارد کردن به استقلال کشور را به دشمن نمی‌دهند، خالی نیست، ماجرای ترور حسنعلی منصور یکی از اقدامات انقلابی موتلفه اسلامی است که در دفاع از استقلال کشور و اسلام و مرجعیت صورت گرفت.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: شهدای حزب موتلفه قدرت خود را در برابر دشمن به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که دشمن نمی‌تواند با قراردادهای ننگین و استعماری پایه‌های کشور را سست کند و با نفوذ خود در کشور به مرجعیت شیعه توهین کند، آنها با اعتقادات محکم، آگاهی سیاسی و اجتماعی و تحرک و انگیزه بالا به مقابله با دشمنان و استکبار جهانی خیز برداشتند.
آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: شهدای حزب موتلفه خود را با شرایط آن دوران سازگار کرده بودند و در کارهای خود نظر مراجع را در راس پیشنهادات قرار می‌دادند، آنها حتی برای ترور منصور نیز از مراجع آن زمان نظرخواهی کردند و در کارهای خود ثابت قدم بودند، آنها نشان دادند که اینجا سرزمین ایران اسلامی بوده و استکبار جهانی حق تعرض به این سرزمین را ندارد.
وی بیان داشت: قدرت بیان و کلام آنها تا حدی بود که پس از دستگیری در بیدادگاه شاه از هیچ ظلمی نترسیدند و شجاعانه گفتند که اگر به شاه، ام‌الفساد کشور، دسترسی داشتیم او را نیز ترور می‌کردیم و حتی نمی‌گذاشتیم نامی از او در تاریخ باقی بماند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: امروز اعضای حزب موتلفه اسلامی رسالت سنگینی را برعهده دارند و باید دین خود را نسبت به شهدای این حزب ادا کنند چراکه آنها میراث‌داران شهدای حزب موتلفه هستند و باید ادامه دهنده راه این شهیدان باشند و در راستای عملیاتی شدن منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: حزب موتلفه اسلامی در تامین امنیت حوزه فرهنگی نیز نقش موثری دارند و باید با ارائه طرح‌های مناسب این حوزه را ساماندهی کنند، اعضای این حزب باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز برنامه‌ریزی داشته باشند و در این راه از نیروی‌های جوان استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه موتلفه اسلامی در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های انقلاب نقش بسزایی داشته است، گفت: موتلفه اسلامی دستاوردهای بسیاری را برای انقلاب اسلامی داشته و از ابتدای نهضت همواره در کنار امام خمینی(ره) بوده، نمونه‌هایی از حضور موتلفه اسلامی در تاریخ انقلاب، حضور فعال در صحنه‌هایی چون سخنرانی امام در مدرسه فیضیه قم، مخالفت با لایحه انجمن‌های ایالتی و ولایتی، قیام 15 خرداد، قیام مردم ورامین، قم و تهران و غیره است.
نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی افزود: حزب موتلفه اسلامی یک جریان انقلابی فعال، بی‌ادعا و مسئولیت‌پذیر است که شخصیت‌هایی چون مهدی عراقی، عسگراولادی، شفیق، امانی و غیره را که در راه پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تمام سرمایه‌ها، جان و مال خود گذشتند را در خود جای داده است.
انتهای پیام/تسنیم
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 433327
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *