۰

جریمه 27 میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچی سوخت در سیستان و بلوچستان 27 میلیارد ریال جریمه شد.
جریمه 27 میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی اداره‎کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، سید مرتضی مدنی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) از یک دستگاه تانکر نفت‌کش 25 هزار لیتر سوخت قاچاق که به وسیله بارنامه جعلی در حال حمل بود را کشف و پس از محرز شدن تخلف متهم را دستگیر کردند.
وی گفت: در ادامه روند بررسی تخلف مشخص شد که توسط نفت‎کش موردنظر 29 بار سوخت از نوع نفت کوره در هر مرحله 2 هزار و 500 لیتر بارگیری با استفاده از بارنامه جعلی خارج از شبکه عرضه شده است که در استعلامات صورت گرفته از شرکت پخش فرآورده‎های نفتی نیز این نظریه تایید شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: علاوه بر پرونده متشکله زمینه قاچاق 2 هزار و 500 لیتر نفت، پرونده تخلف برای عرضه خارج از شبکه 725 هزار لیتر سوخت با ارزش 13 میلیارد و 538 میلیون ریال نیز در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی گفت: شعبه رسیدگی کننده با بررسی اوراق پرونده و اخذ اظهارات متهم اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلف به میزان 27 میلیارد و 138 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
مدنی افزود: طبق رأی شعبه، خودروی متخلف نیز به نفع دولت ضبط شد.
گفتنی است، مطابق ماده 58 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در صورت موجود نبودن عین کالا و یا ارز قاچاق، مرتکب حسب مورد علاوه بر محکومیت به مجازات‌های مقرر، به پرداخت معادل ارزش کالا و ارز نیز محکوم می‌شود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 426852
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *