۰

وحدت شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن ستودنی بود

امام جمعه زاهدان از حضور باشکوه مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن ماه قدردانی کرد.
وحدت شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن ستودنی بود
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز ضمن دعوت به رعایت تقوا از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی و بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد.
وی افزود: مردم ثابت کرده‌اند که با خون عزیزان خود حافظ انقلاب اسلامی هستند و همواره پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی عامل اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی را پشتوانه مردمی عنوان کرد و گفت: وحدت و اتحاد و همبستگی مردم و امام راحل رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.
خطیب نماز جمعه بیان کرد: جای بسی خرسندی است که با گذشت بیش از 30 سال از انقلاب اسلامی ایران هنوز راهپیمایی‌های باشکوه و گسترده در روز 22 بهمن برگزار می‌شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به خدمات نظام در سطح کشور و سیستان و بلوچستان، افزود: بیمارستان‌های صحرایی یکی از مهم‌ترین خدمات نظام در سیستان و بلوچستان است.
وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف از جمله پزشکی خدمات قابل توجهی در سیستان و بلوچستان انجام داده است.
سلیمانی گفت: ایستادگی ملت ایران در تمامی شرایط به ویژه تحریم‌ها، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: تبعیت محض از ولایت فقیه و دفاع از ارزش‌های اسلامی پیروزی همیشگی ملت ایران را در مقابل ابرقدرت‌ها به دنبال داشته و دارد.
‌انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 426959
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *