۰

‌جشنواره وحدت و دوستی ویژه کودکان و نوجوانان مذاهب اسلامی ‏در ‌چابهار

مدیرفرهنگی سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: نخستین جشنواره وحدت و دوستی ویژه کودکان و نوجوانان مذاهب اسلامی ‏در منطقه آزاد چابهار برگزار می‎شود.
‌جشنواره وحدت و دوستی ویژه کودکان و نوجوانان مذاهب اسلامی ‏در ‌چابهار
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی و امور بین‎الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار، حسین کیخایی اظهار کرد: آیین گشایش این جشنواره با شرکت کودکان و نوجوانان چابهاری با حضور مسئولان منطقه آزاد چابهار، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «حسین اسماعیلی» معاون مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری در ســـــالن رسالت منطقه آزاد برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگی سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار افزود: کارگاه‎های هنری در رشته‎های نقاشی، ماسک سازی، کلاژ، نمایش، سرود و خمیر بازی با حضور سرمربیان بین‎المللی برای کودکان و نوجوانان شرکت در جشنواره برگزار و در روز پایانی نمایشگاهی از آثار آموخته‎‎ای شرکت‌کنندگان در طول مدت برگزاری کارگاه‎هایی برپا و نمایش و سروده‌های آنان نیز اجرا می‎شود.
دبیر اجرایی جشنواره و مدیر موسسه کودک و صلح پایدار نیز گفت: پرواز کبوترهای سفید سنبل آزادی صلح وجان بخشیدن به درخت سفید صلح توسط کودکان و نوجوانان با نوشتن آرزوهای خودشان در کاغذهای رنگی از برنامه‎های این جشنواره است.
محمدهادی حسام‌زاده حجازی افزود: این جشنواره برای نخستین‌بار در منطقه آزاد چابهار و برای دومین‌بار در کشور برگزار می‌شود که نخستین‌بار در شهر زاهدان استان سیستان و بلوچستان برگزار شده است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 427262
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *