۰

پیش‌بینی 1567 شعبه اخذ رای در سیستان و بلوچستان/25 هزار نفر ‌دست‌اندرکار برگزاری انتخابات هستند

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و 567 شعبه اخذ رای در سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده که 722 شعبه ثابت و 845 شعبه سیار است.
پیش‌بینی 1567 شعبه اخذ رای در سیستان و بلوچستان/25 هزار نفر ‌دست‌اندرکار برگزاری انتخابات هستند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، علی‌اصغر جمشیدنژاد عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان اظهار کرد: یک هزار و 567 شعبه اخذ رای در سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده که 722 شعبه ثابت و 845 شعبه سیار است.
وی از فعالیت 25 هزار نفر به عنوان عوامل دست‌اندرکار انتخابات خبر داد و گفت: 5 نفر از کاندیداها در سطح خوزه انتخابیه انصراف داده و 99 نفر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی با بیان اینکه زمینه برای برگزاری انتخاباتی گسترده و باشکوه در سیستان و بلوچستان فراهم است، گفت: در زمینه تبلیغات کاندیداها تخلف خاصی مشاهده نشده و موارد جزئی که پیش آمده نیز بررسی و برطرف شده است.
رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان افزود: برای خبرنگاران و احزاب در روز انتخابات جایگاهی پیش‌بینی می‌شود تا بتوانند به فعالیت خود بپردازند.
مدیرکل اداری و مالی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد:600 میلیون تومان برای برگزاری انتخابات طی سه مرحله به سیستان و بلوچستان تخصیص داده شده است.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 427514
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *