۰

برگزاری انتخابات در امنیت کامل و فضایی آرام برگ زرینی در کارنامه پلیس است

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان برگزاری انتخابات این استان در امنیت کامل و فضایی آرام را برگ زرینی دیگر در کارنامه فرماندهی انتظامی در این منطقه عنوان کرد.
برگزاری انتخابات در امنیت کامل و فضایی آرام برگ زرینی در کارنامه پلیس است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی در دیدار با مدیرکل مستندات معاونت اجتماعی ناجا در زمینه برگزاری یادواره سرداران و 2 هزار شهید انتظامی استان، گفت: این یادواره کاری سترگ و بی‌نظیر در نیروی انتظامی است.
وی ادامه داد: هفته آینده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان میزبان برگزاری یادواره بزرگ سرداران و دو هزار شهید این استان است که در این راستا با تشکیل کمیته‌های مختلف اقدامات بسیاری را در بخش تشریفات، فرهنگی و اسکان، انجام و تقریبا مقدمات لازم فراهم شده است و کاری بزرگ و بی نظیر را در پیش داریم.
رحیمی مهمترین قسمت کار را مربوط به تبلیغات و انعکاس خبری یادواره عنوان کرد و ضمن تقدیر از همکاری معاونت اجتماعی ناجا در این زمینه تصریح کرد: انتظار داریم این یادواره که در سطح ملی ارزیابی می شود به نحو شایسته ای از صدا و سیما و رسانه‌های گروهی کشور با هماهنگی معاونت اجتماعی ناجا پخش و برنامه ای مناسب و در حد شهدای عزیز و مظلوم این استان باشد.
این مسئول سیستان و بلوچستان را خواستگاه اصلی شهادت در نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: همه تلاش ما در مجموعه فرماندهی انتظامی استان این است که با همکاری و هماهنگی همه جانبه با رده‎های مربوطه در ناجا و استان، گام مؤثری را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این یادواره برداریم.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، برگزاری انتخابات در امنیت کامل و فضایی آرام را برگ زرینی دیگر در کارنامه فرماندهی انتظامی این استان عنوان کرد.
وی از افتتاح ده‎ها طرح عمرانی، همزمان با سفر هفته آینده فرمانده ناجا به این استان خبر داد.
در ادامه این دیدار سرهنگ یارندی، مدیرکل مستندات معاونت اجتماعی ناجا نیز ضمن تشریح اقدامات معاونت اجتماعی در راستای برگزاری این یادواره از انتشار ویژه نامه امین جامعه با موضوع یادواره و پخش آن در کل کشور خبر داد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 428085
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *