۰

طرح آرامش بهاری در 9 پایگاه اوقاف اجرا می‌شود

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: طرح آرامش بهاری یکی از طرح‌هایی است که هرسال توسط اوقاف و امور خیریه اجرا شده و این طرح امسال نیز از هفته آخر اسفند‌ماه در سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.
طرح آرامش بهاری در 9 پایگاه اوقاف اجرا می‌شود
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام جواد خلیلی افزود: این طرح در مسیرهای پرتردد، مساجد بین راهی و بقاع متبرکه برگزار می‌شود که در این راستا در شمال استان 4 پایگاه فعال آرامش بهاری در نظر گرفته شده که یک پایگاه اسکان شبانه‌روزی و بقیه موقت است.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: در شهرهای زاهدان، خاش و چابهار هر کدام یک پایگاه و در ایرانشهر نیز دو پایگاه اجرای طرح آرامش بهاری در نظر گرفته شده است.
وی گفت: در این پایگاه‌ها برنامه‌هایی از جمله برپایی خیمه‌های معرفت، نماز جماعت، چای صلواتی، مجموعه نمایشگاهی حجاب و عفاف و ایام فاطمیه برگزار می‌شود.
خلیلی بیان کرد: سال گذشته 180 هزار نفر در سیستان و بلوچستان در این طرح شرکت کردند که پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد شرکت کنندگان در طرح آرامش بهاری به 250 هزار نفر برسد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 427516
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *