۰

استقبال گسترده مردم از طرح آرامش بهاری در سیستان و بلوچستان

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‎کل اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان از استقبال گسترده مردم از طرح آرامش بهاری در سیستان و بلوچستان خبر داد.
استقبال گسترده مردم از طرح آرامش بهاری در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام جواد خلیلی از استقبال گسترده مردم از طرح آرامش بهاری در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: خوشبختانه طبق روال سنوات گذشته طرح آرامش بهاری با موفقیت و حضور گسترده مردم در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره‎کل اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان افزود: در این طرح 6 بقعه متبرکه و زائر سرای امام رضا(ع) شهرستان زاهدان به عنوان پایگاه‎های طرح آرامش بهاری در نظر گرفته شده بود.
این مسئول ادامه داد: در ایام نوروز 230 هزار زائر و گردشگر ایرانی و غیرایرانی از اماکن مذهبی، آثار باستانی و مناظر طبیعی استان بازدید کردند که از این میان 21 هزار نفر در پایگاه‎های طرح آرامش بهاری اسکان داده شدند.
وی با اشاره به خدمات و برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده برای بازدیدکنندگان و اسکان داده‌شدگان، تصریح کرد: در راستای نزدیک شدن به چشم‌انداز تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی، ضمن توزیع بسته‌های فرهنگی، مراسم ملی و مذهبی ویژه از جشن میلاد حضرت زهرا(س) و روز ملی جمهوری اسلامی ایران در این پایگاه‎ها برگزار شد. 
خلیلی در خاتمه از حضور 11 مبلغ بومی در طرح آرامش بهاری امسال خبر داد و افزود: برگزاری جلسات اخلاقی، پاسخ به پرسش‎ها و شبهات دینی و اقامه نماز جماعت از جمله برنامه‌های مذهبی اجرا شده در این طرح است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 429899
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *