۰

آیت‌الله سلیمانی و علی اوسط هاشمی از حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات تقدیر کردند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور بیانیه‌ای مشترک از حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات تقدیر کردند.
آیت‌الله سلیمانی و علی اوسط هاشمی از حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات تقدیر کردند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، در بیانیه آیت‌الله عباسعلی سلیمانی و علی اوسط هاشمی آمده است: حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار و غیور سیستان و بلوچستان بار دیگر برگ زرین بر افتخارات مردم این مرز و بوم افزود و مردم فهیم، آگاه و انقلابی استان ثابت کردند که همواره با پیروی از ولایت و رهبری فرزانه انقلاب پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های انقلاب هستند و خواهند بود.
این بیانیه می‌افزاید: درود خدا بر مردمی که در لبیک به ندای ولی امر مسلمین یاری‌گر دین خدا با وحدت و همدلی بودند و در پای صندوق‌های رای یک‌بار دیگر اقتدار، عزت، بصیرت و مردم‌سالاری دینی را به منصه ظهور رساندند و بدخواهان نظام را در رسیدن به اهدافشان مأیوس کردند.
در این بیانیه آمده است: اینجانبان ضمن سجده شکر به درگاه خداوند سبحان از این موهبت الهی و تقدیر و تشکر از حضور مقتدرانه آحاد جامعه این حضور غرورآفرین را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران تبریک عرض می‌نمائیم.
این بیانیه می‌افزاید: در پایان از یکایک دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، فرمانداران، بخشداران، هیئت‌های اجرائی و نظارت، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، رسانه‌ها ستادهای کاندیداها و... که با حضور مسئولانه خود زمینه‌ساز خلق این حماسه عظیم بودند تقدیر و تشکر می‌کنیم.
انتهای پیام/
يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 427896
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *