۰

94 سال کم حادثه‌ای برای سیستان و بلوچستان بود

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سال گذشته سالی همراه با آرامش برای سیستان و بلوچستان در بحث امنیتی بود، گفت: سال 94 سال کم حادثه‌ای بود.
94 سال کم حادثه‌ای برای سیستان و بلوچستان بود
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، علی اوسط هاشمی ظهر امروز در دیدار نوروزی با مدیران رسانه‌ها در استانداری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی زمانی محقق می‌شود که قاچاق از عرصه اقتصاد کشور پاک شود.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اگر به اقتصاد مقاومتی می‌اندیشیم، باید نگاه بهاری را به یکدیگر در پیش بگیریم، با نگاه خزان و پاییز نمی‌توان در این راستا موفق بود.
این مسئول با بیان اینکه نتیجه برجام به تدریج خود را نمایان می‌کند، ادامه داد: اگر برجام نبود، امسال یک لیتر هم صادرات نفت نداشتیم.
وی گفت: سردار سلیمانی نماد قدرت در عرصه مستشاری و جواد ظریف نماد قدرت ایران در عرصه دیپلماسی است.
هاشمی با بیان اینکه با خرد جمعی می‌توان اقتصاد مقاومتی را محقق کرد، افزود: سیستان و بلوچستان پیشتاز عرصه اقتصاد مقاومتی بوده و همه پروژه‌هایی که در استان در حال انجام است، از این جنس است.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته با وجود مشکلات فراوان اما هیچ یک از پروژه‌های در حال انجام در سیستان و بلوچستان متوقف نشده است.
این مسئول با اشاره به اینکه سال گذشته سال با آرامشی برای سیستان و بلوچستان در بحث امنیتی بود، بیان کرد: سال 94 سال کم حادثه‌ای بود.
وی ادامه داد: امروز در شرایط سختی که ناامنی در منطقه موج می‌زند، ما از امنیت خوب سیستان و بلوچستان در سال 94 خبر می‌دهیم.
هاشمی با تاکید بر انتقاد منصفانه و توسعه‌محور از عملکرد دولت اضافه کرد: اگر انتقاد به توسعه نینجامد، دشمنی بوده و بی اثر خواهد بود.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 430126
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *