۰

مردم نشان دادند قدرشناس نعمت استقلال و آزادی و نظام جمهوری اسلامی هستند

دبیرحزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حضور مردم در انتخابات لبیکی دوباره به دعوت مقام معظم رهبری بود و نشان دادند که مردم این دیار قدرشناس نعمت استقلال و آزادی و نظام جمهوری اسلامی هستند.
مردم نشان دادند قدرشناس نعمت استقلال و آزادی و نظام جمهوری اسلامی هستند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، غلام‌محمد طاهری در زاهدان اظهار داشت: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با عنایت الهی و حضور پرشور مردم آگاه و همیشه در صحنه استان با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار و جلوه زیبای دیگری از مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشت.
وی افزود: مردم بار دیگر به دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی نشان دادند که مردم فهیم ایران اسلامی با هر تفکر سیاسی، قومی و مذهبی پشت سر رهبر عزیز خود قرار دارند و نخواهند گذاشت کوچکترین خدشه‌ای به نظام و انقلابشان وارد شود.
وی شرکت بالای مردم و رقابت گسترده و نظم و آرامش حاکم بر فضای انتخابات را دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ملی ایران اسلامی دانست.
طاهری گفت: حضور مردم عزیز استان در انتخابات لبیکی دوباره به دعوت مقام معظم رهبری بود و نشان داد که مردم این دیار قدرشناس نعمت استقلال و آزادی و نظام جمهوری اسلامی هستند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: حزب موتلفه اسلامی استان از مردم غیور و همیشه در صحنه استان و همچنین عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی می‌کند و از منتخبان مردم در استان می‌خواهد گوش به فرمان مقام معظم رهبری فارق از هر تفکر جناحی با اتحاد و همبستگی بین نمایندگان استان تمام ظرفیت و توان خود را بکار بندند تا به امید خدا وضعیت استان بهتر از گذشته در مسیر رشد و شکوفایی قرار گیرد.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 427987
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *