۰

وحدت همواره برکات و اثرات مثبتی داشته و پیروزی اصولگرایان در مشهد نیز مؤید همین مطلب است/ نمایندگان منتخب مجدانه پیگیر مطالبات بانوان باشند

مشاور امور زنان در شهرداری مشهد با بیان اینکه نظارت بر کار نمایندگان و انتظار پاسخگویی از ایشان را خواهیم داشت، ادعان داشت: وظیفه ما تنها ستادگردانی و مشایعت آقایان تا مجلس نبوده، بلکه آنها نماینده مردم هستند و بطور خاص باید نماینده بانوان و باید مسائل زنان را نیز پیگیری کنند.
وحدت همواره برکات و اثرات مثبتی داشته و پیروزی اصولگرایان در مشهد نیز مؤید همین مطلب است/ نمایندگان منتخب مجدانه پیگیر مطالبات بانوان باشند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، فاطمه رحمانی، مشاور امور زنان شهردار مشهد در گفتگو با خبرنگار گوهرشادنیوز، ضمن تأکید بر لزوم وحدت بعد از انتخابات، گفت: یدالله مع الجماعت. همیشه وحدت برکات و اثرات خوبی داشته و دارد و همواره تفرق و تشتت مورد نهی قرآن کریم و دین اسلام بوده است. لذا خیر و برکت در سایه وحدت به دست می آید.
رحمانی در خصوص وظایف نمایندگان راه یافته به مجلس بیان داشت: توقع مان این است که در انجام وظیفه و قانون گذاری صلاح، مصلحت و منفعت مردم و نظام درنظر گرفته شود و همچنین ضمن توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سیاست های ابلاغی ایشان در دستور کار قرار گیرد.
وی در ادامه تصریح نمود: نظارت بر اجرای درست قوانین هم از وظایف نمایندگان است. خراسان رضوی با 18 و مشهد با تعداد 5 نماینده پیشرو هستند، اینان می توانند، معادلات را بدست بگیرند و معادلات نادرست و ناصحیح را بهم بزنند به عبارتی جریانات را درست و اصولی رهبری کنند.
مشاور امور زنان شهردار مشهد با بیان اینکه دو وظیفه مهم نمایندگان قانون گذاری و نظارت است، افزود: توقع داریم، نمایندگانی که وارد مجلس می شوند، مردم را فراموش نکنند و مصالح نظام و منافع ملی و عمومی را مدنظر قرار دهند.
فاطمه رحمانی پیگیری مطالبات به حق و به جای زنان را از جمله امور در دستور کار دانست و اظهار داشت: به جد پیگیر مطالبات زنان هستیم، مطالبات منطبق بر آموزه های دینی نه حرف ها و خواسته هایی که مرعوب فرهنگ غربی است.
وی با بیان اینکه نظارت بر کار نمایندگان و انتظار پاسخگویی از ایشان را خواهیم داشت، ادعان داشت: وظیفه ما تنها ستادگردانی و مشایعت آقایان تا مجلس نبوده، بلکه ضمن نظارت بر کار آنها، مطالبه گری می کنیم و رهایشان نخواهیم کرد. آنها نماینده مردم هستند و بطور خاص باید نماینده بانوان نیز باشند و مسائل زنان را پیگیری کنند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۹
کد مطلب: 428121
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *