۰

دیدار منتخبین مجلس دهم از سیستان با لاریجانی و گری لوئیس/ اولین گام نماینده های تازه نفس برای رفع مشکلات سیستان

دو نماینده منتخب سیستان با توجه به اینکه بیش از دوماه دیگر فرصت دارند, اما از هم اکنون با همدلی و همراهی یکدیگر سعی در حل گوشه ای از مشکلات سیستان را دارند.
دیدار منتخبین مجلس دهم از سیستان با لاریجانی و گری لوئیس/ اولین گام نماینده های تازه نفس برای رفع مشکلات سیستان
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از"اوشیدا" دکتر حبیب الله دهمرده و دکتر احمدعلی کیخا به همراه دکتر شهریاری نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی  به دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و پس از آن نیز به دیدار گری لویئس نماینده مقیم سازمان ملل در کشورمان رفتند. 
نمایندگان منتخب سیستان در دیدار با لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود بحث و تبادل نظر کردند در این دیدار سه نماینده منتخب  مجلس دهم از دکتر لاریجانی درخواست کردند بحث منطقه آزاد سیستان از مجاری شورای عالی امنیت ملی پیگیری تا زودتر به نتیجه برسد در همین رابطه نیز دکتر لاریجانی قول داد مساله را پیگیری نماید.

همچنین در این دیدار موضوع احیای مجدد سازمان عمران سیستان و جلوگیری از انحلال موسسه تحقیقاتی آب و خاک سیستان نیز مورد بحث قرار گرفت .
در دیدار با گری لویئس منتخبین سیستان خواستار ورود نهادهای بین المللی برای حل بحران هامون شدند.
نماینده سازمان ملل که پیش از این نیز چندین مرتبه همراه با دکتر کیخا و خانم ابتکار به منطقه سفر کرده است قول همکاری و استفاده کامل از ظرفیت های حقوقی و شخصی خود را برای حل مشکلات زیست محیطی سیستان داد.
همچنین  منتخبین سیستان با معاون وزیر نیرو در رابطه با مسایل آب سیستان به ویژه در بحث جلوگیری از انحلال موسسه تحقیقاتی آب وخاک دیدار داشتند.

انتهای پیام/
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۷
کد مطلب: 428355
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *