۰

پیشرفت 85 درصدی سالن ورزشی 2 هزار نفره منطقه آزاد چابهار

سرپرست مدیریت فنی و مهندسی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: سالن ورزشی منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار با ظرفیت 2 هزار نفر با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.
پیشرفت 85 درصدی سالن ورزشی 2 هزار نفره منطقه آزاد چابهار
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار علی جلالی اظهار داشت: در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر فراگیر شدن ورزش‌های همگانی و تمهید مقدمات تامین و تضمین سلامت جسم و روح اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان فازاول سالن ورزشی منطقه با ظرفیت 2 هزار نفر با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.
وی افزود: این سالن ورزشی درحال احداث با معماری خاص و منطبق با استانداردهای روز و استفاده از تکنولوژی پیشرفته با رقمی بالغ بر 160 میلیاردریال با زیر بنای 5700 متر مربع جهت برگزاری مسابقات بسکتبال، والیبال، فوتسال، هندبال و بدمینتون طراحی شده است.
سرپرست مدیریت فنی و مهندسی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: طرح کلی این سالن ورزشی مدور بوده که شامل سقف گنبدی به قطر 62 متربه صورت عرقچین کروی بر روی 16 ستون بتنی قرارگرفته است.
جلالی قرارگرفتن زمین‌های ورزشی در مرکز و جایگاه تماشاچیان به صورت پلکانی در محدوده پیرامونی زمین را از دیگر ویژگی‌های این زمین عنوان کرد و افزود: فضای زیر جایگاه‌ها جهت رختکن، فضای تمرین، سرویس‌های بهداشتی، مسیر عبور و مرور و همچنین فضاهای تاسیساتی استفاده می‌شود.
وی بیان کرد: سالن دارای ورودی‌های جدا از هم بوده که مسیر تماشاچیان از مسیر شرکت کنندگان اختصاصی نظیر ورزشکاران، داوران، خبرنگاران و میهمانان ویژه تفکیک شده هستند.
سرپرست مدیریت فنی و مهندسی سازمان منطقه آزاد چابهار خاطر نشان کرد: با ساخت این ورزشگاه در منطقه بخش عمده ای از مشکلات کمبود فضای ورزشی برای فعالیت‌های ورزشی و برگزاری مسابقات برطرف می‌شود.
وی گفت: از توسعه آینده این فضای ورزشی در زمینی به وسعت 20 هزار متر مربع برای احداث سالن ورزش‌های آبی، سالن بدنسازی، استخر بازی، استادیوم‌های فوتبال و کریکت و مهمانسرا جانمایی شده است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 428738
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *