۰

خبرگزاری فارس سخنگوی مردم و صدای رسای آنها در مقابل مسئولان است

مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس گفت: خبرگزاری فارس سخنگوی مردم و صدای رسای آنها در مقابل مسئولان است.
خبرگزاری فارس سخنگوی مردم و صدای رسای آنها در مقابل مسئولان است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حسن کربلایی ظهر امروز در نشست هم‌‌اندیشی خبرگزاری فارس با روابط عمومی‌های ادارات شهرستان چابهار که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حدود 14 سال از تأسیس خبرگزاری فارس می‌گذرد و این خبرگزاری توانسته است در این مدت کوتاه در سطح کشور و منطقه جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. به طوری که در بسیاری از موارد به عنوان یک مرجع خبری استناد مطرح می‌شود.
مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس با بیان اینکه خبرگزاری 36 دفتر سرپرستی در استان‌ها دارد که یکی از آنها در سیستان و بلوچستان مستقر است، افزود: هم‌اکنون 500 خبرنگار در سطح استان‌ها به جز تهران مشغول فعالیت هستند.
این مسئول ادامه داد: خبرگزاری فارس در سرعت انتشار اخبار همیشه پیشتاز بوده و سعی کرده است رویدادهای تلخ و شیرینی را که در هر گوشه کشور رخ دهد در سریع‌ترین زمان ممکن و زودتر از سایر رسانه‌ها منتشر کند.
کربلایی با اشاره به اینکه این خبرگزاری در سطح نشریات محلی و سراسری از جایگاه خوبی برخوردار است، ادامه داد: خبرگزاری فارس در نهایت دقت، سرعت و صحت سعی می‌کند سخنگوی مردم و صدای رسای آنها در مقابل مسئولان باشد و هر کجایی که جایی برای صحبت به وجود آید خبرگزاری فارس قطعاً پیشتاز خواهد بود.
وی با بیان اینکه مجموعه کارکنان خبرگزاری فارس افتخار می‌کنند که به عنوان سربازان کوچک نظام در عرصه اطلاع‌رسانی و تشریح خدمات نظام فعالیت می‌کنند، گفت:‌ این خبرگزاری نقد سازنده را چراغ راه می‌داند و مانند یک نقاد منصف موضوعات مختلف را نقد کرده و راهکارهای لازم را ارائه می‌کند.
* راه‌اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در چابهار
کربلایی با بیان اینکه در این راستا قطعاً افزایش تعداد دفاتر نمایندگی در دستور کار خواهد بود، گفت: امیدواریم با به‌کارگیری رابطین خبری فعالیت خودمان را در شهرستان چابهار نیز افزایش داده و نمایندگی این خبرگزاری را در چابهار مستقر کنیم.
وی با بیان اینکه آموزش در بحث رسانه حرف اول را می‌زند، افزود: در این زمینه خبرگزاری فارس برای برگزاری کارگاه‌های کاربردی و ارتقای سطح کیفی و علمی روابط عمومی‌ها و خبرنگاران اعلام آمادگی می‌کند، چراکه این خبرگزاری دانشکده خبر دارد و می‌تواند پس از ارائه آموزش‌های لازم مدارک معتبر نیز به کارآموزان ارائه کند.
مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس در پایان بیان کرد: ظرفیت‌های زیادی در سیستان و بلوچستان وجود دارد، هنوز آن طور که باید شکوفا نشده و امیدواریم خبرنگاران استانی بتوانند با ارتقاء سطح علمی خود به تشریح بیشتر ظرفیت‌های این منطقه بپردازند.
انتهای پیام/
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 429114
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *