۰

لزوم همراهی تمامی لایه‎های اجتماعی جامعه برای تحقق اقتصاد مقاومتی

فرماندار شهرستان سراوان گفت: همگامی و همراهی تمامی لایه‎های اجتماعی جامعه برای تحقق شعار امسال در زمینه اقتصاد مقاومتی ضروری است.
لزوم همراهی تمامی لایه‎های اجتماعی جامعه برای تحقق اقتصاد مقاومتی
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، پیش از ظهر امروز جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سراوان به ریاست، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه و درویش نارویی فرماندار سراوان و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
فرماندار شهرستان سراوان در این جلسه ضمن تبریک سال جدید، آموزش را زیر بنای توسعه هر جامعه‎ای عنوان کرد و به تشریح اثرات ماندگار نگاه به مسئله آموزش در توسعه پرداخت.
درویش نارویی همچنین سال 94 را برای شهرستان سراوان در حوزه آموزش و سیاسی با پای کار بودن مردم و نقش تمامی برنامه‎ریزان سرآمد استان بیان کرد.
وی با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری و بیان تأکیدات ریاست جمهوری، ضرورت همگامی و همراهی تمامی لایه‎های اجتماعی جامعه را مهم دانست و افزود: اگر این هماهنگی، تعامل، هم افزایی صورت پذیرد به سمتی پیش خواهیم رفت که دغدغه‎های مقام معظم رهبری در حوزه‎های اقتصادی برطرف می‎شود.
فرماندار سراوان گفت: باید متفاوت با گذشته همه عناصر اجرایی کشور سهم خود را در حوزه مسائل اقتصادی ایفا کنند که این موضوع لازمه اقتصاد پویا تولید، اشتغال و تقویت بنیان‎های سرمایه‎گذاری برای رسیدن به اقتصادی درون‌زا است.
وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‎های مسئولان حوزه آموزش و پرورش خواستار افکار، ابداعات و خلاقیت‎های جدیدی که بتواند در حوزه آموزش و پرورش نقش آفرین باشد و آینده خوبی برای مردم و نسل پویای شهرستان رقم زند، شد.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 430209
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *