۰

محموله‌های میلیاردی قاچاق در چابهار کشف شد

فرمانده انتظامی چابهار از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 850 میلیون ریال در 2 عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.
محموله‌های میلیاردی قاچاق در چابهار کشف شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، محمد نوربخش گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و برقراری امنیت و ثبات بازار و با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو با استفاده از دو دستگاه کامیون قصد حمل قاچاق کالا در منطقه آزاد چابهار را دارند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی خودروهای مورد نظر را شناسایی کردند و رانندگان آنها با مشاهده ماموران قصد فرار داشتند که پس از مدتی تعقیب و گریز، ماموران موفق به دستگیری آنها شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به دستگیری دو متهم در این رابطه تصریح کرد: ماموران در بازرسی دقیق از این خودروها انواع لوازم خانگی قاچاق از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی، اسپیلت و جاروبرقی  را به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کردند.
نوربخش از اجرای عملیات موفق پلیسی دیگری خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران در عملیاتی دیگر به دو دستگاه کامیون فاقد پلاک مشکوک شدند و در بازرسی از این خودروها چند طاقه پارچه، لوازم آرایشی و بهداشتی و 9 شتر قاچاق را به ارزش 350 میلیون ریال کشف کردند.
وی با تاکید بر اجرای مستمر این طرح‌ها در برخورد با قاچاق کالا در طول سال گفت: با توجه به اینکه ورود کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی، عدم سرمایه‌گذاری و در نتیجه افزایش بیکاری می‌شود خواستار همکاری و تعامل بیشتر مردم با پلیس در خصوص مبارزه با قاچاق کالا هستیم.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 430665
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *